|duminică, iunie 20, 2021
  • Follow Us!

Rețeaua Diana se extinde cu un nou magazin gourmet si cu cel mai mare supermarket al rețelei 

diana_gourmet_2

La doi ani și jumătate de la deschiderea primului magazin gourmet al rețelei Diana, retailerul inaugurează un nou magazin, cu un design complet nou.

Noul magazin se află în incinta Shopping City Râmnicu Vâlcea și are o suprafață de 68 de metri pătrați.

„Nu este un magazin foarte mare având în vedere că se află în incinta unui mall, dar zona de vitrină asistată este mai mare acum decât în cazul primului magazin Diana Gourmet. În acest nou magazin, accentul este în proporție de 70% pe zona de carne chiar dacă avem și alte produse din categoria gourmet, dar am făcut o selecție de produse premium”, susține Adina Crăciunescu, Director de Marketing Diana – conform revistaprogresiv.ro

În privința sortimentației, directorul de marketing spune că noul magazin reprezintă un mix între gourmet și măcelărie.

„Sortimentația de carne este variată, dar aducem doar produsele noastre medium și medium high. Adică și mezeluri, și carne proaspătă, vită, porc, sperăm că și carne de oaie în curând”, completează Adina Crăciunescu.

Cât despre conceptul de magazin, retailerul și-a dorit să facă ceva complet nou față de magazinele deja existente în rețea, inclusiv față de primul magazin Gourmet al rețelei.

„Avem finisaje premium, rafturi din lemn de mango, ceramică diferită, vopsea specială. Nu am făcut încă un calcul clar, dar investiția se ridică la câteva zeci de mii de euro chiar dacă spațiul nu este mare”, adaugă directorul de marketing.

Nu este singura inaugurare pe care rețeaua Diana o bifează la final de an. Săptămâna următoare va fi inaugurat cel mai mare supermarket al rețelei, o locație care va avea inclus un corner gourmet. În a doua parte a lunii, retailerul va mai deschide un magazin, însă de această dată este vorba despre o remodelare, unitate în cazul căreia spațiul de vânzare a fost crescut considerabil.

În total, suma alocată de companie în acest an pentru toate direcțiile de dezvoltare vizate depășește un milion de euro.

După primele nouă luni ale acestui an, bilanțul rețelei de magazine Diana arată o rată de creștere de peste 13%, evoluție influențată atât de cumpărăturile făcute în luna martie, înaintea declanșării stării de urgență, dar și de cele realizate cu ocazia sărbătorilor.

Leave a Response