|marți, octombrie 20, 2020
  • Follow Us!

Electrovâlcea a avut cea mai bună ofertă, cu 1 milion lei noi mai puţin decât Ghecon Construct 

• La obiectivul de investiţii “Modernizare drumuri comunale şi săteşti în comuna Fârtăţeşti”,

Electrovâlcea a avut cea mai bună ofertă, cu 1 milion lei noi mai puţin decât Ghecon Construct

După cum s-a mai consemnat, la sfârşitul anului trecut, la Primăria comunei Fârtăţeşti s-a organizat achiziţia publică, prin cerere de oferte, având ca obiect atribuirea contractului de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii “Modernizare – asfaltare drumuri comunale şi săteşti în lungime de 16,169 km în comuna Fârtăţeşti”. Conform procesului-verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor din comuna Fârtăţeşti nr. 5412/27 decembrie 2012, în competiţie s-au înscris trei asocieri de firme: asocierea Electrovâlcea – RMR Argeş – Total Road; asociaţia Ghecon – Pro Cons XXI; asociaţia Bogdan Construct – Consult Investra. După deschiderea ofertelor, comisia de evaluare a concluzionat că cea mai bună ofertă financiară şi tehnică a avut-o asocierea Electrovâlcea – RMR Argeş – Total Road. Spunem asta pentru că firma ELECTROVÂLCEA a oferit un preţ de 7,78 milioane de lei (1,8 milioane de euro), mai mic decât valoarea estimată a contractului (de 10,43 milioane de lei), dar şi mai mic decât ofertele celorlalţi competitori: Ghecon Construct a oferit pentru executarea aceloraşi lucrări suma de peste 8,88 milioane de lei, iar cei de la Bogdan Construct au oferit aproape de suma din proiect (10,42 milioane de lei).

În plus, ELECTROVÂLCEA a mai prezentat un angajament de susţinere tehnică din partea terţului susţinător SC Comesad Drumuri SRL. Pe de altă parte, firma Ghecon Construct nu a prezentat documente doveditoare pentru Cătălin Bunicelea, nominalizat ca şef şantier, şi Liviu Caraciuc, nominalizat ca responsabil protecţia mediului. Comisia de evaluare numită prin dispoziţia Primarului comunei Fârtăţeşti nr. 924/21 decembrie 2012 a fost compusă din: Dinu Georgeta – preşedinte; Rădulescu Doina, Tufar Doina, Enăcache Dumitru, Anghel Ion, Epure Ilie şi Cîrstea Gheorghe – membri. Deviza ELECTROVÂLCEA cu privire la calitate este următoarea: “Politica referitoare la calitate a organizaţiei ELECTROVÂLCEA, ca parte integrantă a politicii organizaţiei noastre, este de a oferi produse de un înalt nivel calitativ, cât mai eficace şi eficient posibil şi de a satisface cerinţele clienţilor noştri precum şi pe cele legale şi reglementare. Scopul nostru este de a preveni neconformităţile în toate fazele ce se derulează între identificarea cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor şi susţinerea după livrarea produselor. Aceasta se realizează prin menţinerea unui sistem de management al calităţii integrat cu sistemul de management de mediu şi cu cel privind securitatea şi sănătatea în muncă.

Obiectivele privind calitatea întreprinse în organizaţia noastră urmăresc: îmbunătăţirea poziţiei pe piaţă a organizaţiei; identificarea şi satisfacerea cerinţelor părţilor interesate în scopul creşterii satisfacţiei acestora; îmbunătăţirea caracteristicilor calitative ale produselor furnizate; realizarea produselor la un cost optim, în conformitate cu specificaţiile definite şi cu legislaţia şi reglementările în vigoare; reducerea costurilor de producţie, fără a compromite calitatea şi siguranţa, prin reducerea costurilor datorate neconformităţilor, operaţiilor suplimentare şi reclamaţiilor clienţilor; prevenirea, detectarea şi iniţierea acţiunilor corective, preventive şi de control al produselor neconforme, corectarea tuturor neconformităţilor faţă de cerinţele specificate pentru produs, proces şi sistemul de management al calităţii; implicarea şi îmbunătăţirea comunicării între salariaţi în toate fazele, de la ofertare până la satisfacerea finală a cerinţelor şi aşteptărilor părţilor interesate; menţinerea unor relaţii de colaborare avantajoase cu furnizorii; îmbunătăţirea indicatorilor privind calitatea, eficacitatea şi eficienţa; îndeplinirea criteriilor de recertificare de conformitate cu SR EN ISO 9001: 2001.

Pentru succesul în competiţia pe piaţă, sistemul de management al calităţii se aplică fiecărei părţi a organizaţiei, iar îmbunătăţirea calităţii este un proces continuu. O atenţie deosebită se acorda educării şi instruirii fiecărui angajat, pentru utilizarea creativităţii personale în scopul aplicării politicii în domeniul calităţii. Reprezentantul managementului pentru calitate, mediu, securitate şi sănătate în muncă are autoritate şi responsabilitate pentru stabilirea, implementarea şi menţinerea sistemului de management al calităţii. Sistemul de management al calităţii documentat stabileşte angajamentul şi cooperarea tuturor managerilor organizaţiei şi este menţinut prin audituri şi analize, în scopul îmbunătăţirii eficacităţii continue şi eficienţei acestuia”.
(Marian Dinu)

Leave a Response