De ce femeile au cheltuit mai mult pe cosmetice în 2020

vineri, 9 aprilie 2021

2020 a fost un an foarte diferit  din toate punctele de vedere. S-au schimbat obiceiuri, preferințe și au apărut noi necesități, majoritatea datorită reglementărilor impuse.
Dacă până acum femeile au cheltuiau mai mult pe haine, accesorii și bijuterii, în 2020 au schimbat puțin macazul și au investit în produse cosmetice și aparate de întreținere coporală și facială.

Masca cu probleme

Masca a cauzat probleme nu doar în rândul doamnelor, ci și a bărbaților. Datorită purtării îndelungate, Masca poate provoca iritații, erupții diverse precum acneea sau chiar dermatita.  Adesea problemele de piele nu pot fi tratate în totalitate, ci doar menținute sub control, de aici și creșterea segmentului  de beauty odată cu obligativitatea purtării măștilor. Un segment aparte a cunoscut o popularitatea crescută în 2020, mai exact produse coreene și japoneze.Tot mai multe femei au avut dorința de a a testa astfel de produse datorită multor laude la adresa lor în rândul înfluencerilor de pe rețelele de socializare.

Tratamente de salon acasă

Dacă la începutul anului saloanele au fost închise, femeile au început să caute alternative pentru acasă. Pe parcurs saloanele s-au redeschis, însă posibilitatea de a merge la salon în ziua dorită nu mai este chiar așa de ușor de realizat. Astfel ,multe femei au recurs la metode de înfrumusețare potrivite pentru acasă. De la epilatul definitiv cu aparate portabile, combine cosmetice cu diverse funcții până la aparate de remodelare corporală precum termocuvertură, drenaj limfatic sau electrostimulare. Multe dintre acestea nu sunt la fel de performante ca și cele folosite în saloane, însă este și acesta un mic progress.

Dezvoltarea unor abilități noi

Unele doamne au ajuns să cumpere produse de îngrijire datorită unor evenimente neplăcute care le-au schimbat traiectoria. Pierderea slujbei le-a făcut pe doamne să încerce să învețe să își dezvolte abilități noi. Printre acestea cele mai multe au optat să învete să facă manichiură simplă și semipermanentă, machiaj semipermanent, laminare de gene sau sprâncene, aplicare de gene magnetice sau fir cu fir și proceduri  cosmetice. Gama de produse cosmetice profesionale precum Sesderma, Babor sau Filorga sunt mult mai accesibile acum, totul depinde de buget. De la cursuri online, webinarii și până la consumabile cumpărate online, doamnele au dat maxim din cât puteau. Până la urmă totul se dezbate la nivel de practică deoarece așa învață cel mai bine.

Cum va fi 2021?Nu se știe încă, însă cert este că mereu cei care reușesc să se adapteze au mai mult de câștigat pe termen lung.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe