SC SANPRO SRL, altă Mărie cu aceeași pălărie (Alex Construct), ÎNFIPTĂ în bugetul municipiului Râmnicu Vâlcea!

marți, 1 august 2023

Firma Alex Construct, abonata ani de zile la contracte cu bani publici, in special la Primaria Ramnicu Valcea, revine in forta! De aproximativ trei ani, Alex Construct s-a transformat in SC SANPRO SRL si a revenit la vechile obiceiuri: contracte cu Primaria Ramnicului si ADP (societate din subordinea aceleiasi institutii). Zeci de miliarde umplu buzunarele baietilor destepti din spatele acestei firme. De fapt un afacerist smecheras, care a bagat la inaintare de data aceasta o doamna, pe Anica Camelia Carmen. Ultimul contract obtinut de SANPRO: Executie lucrari in cadrul proiectului "Amenajare sens giratoriu intersectia Calea lui Traian cu strada Posada", valoare 37 miliarde lei vechi!

 

Achizitie atribuita prin anunturi de atribuire la anuntul simplificat [SCNA1088084 / 21 iun. 2023] Executie lucrari in cadrul proiectului "Amenajare sens giratoriu intersectia Calea lui Traian cu strada Posada"

  • TIP PROCEDURA: PROCEDURA SIMPLIFICATA
  • TIP LEGISLATIE: LEGEA NR. 98/23.05.2016
  • SECTORIALE: NU
  • TRIMIS LA JOUE: NU
  • PPP: NU
  • DATA TRANSMITERII IN SEAP:21 IUN. 2023
DETALII

Anunt de participare simplificat:

SCN1122604 / 29-03-2023

Anunt cu transmitere la JOUE:

Nu
DATE ADITIONALE

Date aditionale

Prezentul anunt de atribuire vizeaza indeplinirea obligatiilor prevazute in directiva privind vehiculele curate?Nu .
SECTIUNEA I: AUTORITATEA/ENTITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire si adrese

MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Cod de identitate fiscala2540813,
Adresa:strada General Praporgescu nr.14,
Localitate:Ramnicu Valcea,
Cod NUTSRO415 Vâlcea,
Tara:Romania,
Telefon:+40 250731016,
Persoana de contactIULIANA BUNEA,
Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante(URL)www.primariavl.ro.
Adresa profilului cumparatorului (URL)www.e-licitatie.ro,

I.2) Achizitie comuna

Contractul implica o achizitie comunaNu .
Contractul este atribuit de un organism central de achizitieNu .

I.4) Tipul autoritatii contractante

Autoritatea regională sau locală

I.5) Activitate principala

Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECT

II.1) Obiectul achizitiei

II.1.1) Titlu:

Executie lucrari in cadrul proiectului "Amenajare sens giratoriu intersectia Calea lui Traian cu strada Posada"
Numar de referinta:

2540813/2023/2L

II.1.2) Cod CPV principal:

45233128-2 Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)

II.1.3) Tipul contractului

Tipul contractului: Lucrari

II.1.4) Descriere succinta:

Executie lucrari in cadrul proiectului "Amenajare sens giratoriu intersectia Calea lui Traian cu strada Posada", conform proiect tehhnic. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 9 zile

II.1.6) Informatii privind loturile:

Contractul este impartit in loturiNu

II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)

Valoare 3704012.35 (Pentru informatii despre contractele individuale, a se utiliza sectiunea V. Valoarea totala a achizitiei se completeaza automat pe masura ce se adauga contracte in sectiunea V.2)
Moneda: RON.

II.2) Descriere

II.2.2) Coduri CPV secundare:

Cod CPV principal:

45233128-2 Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)

Coduri CPV secundare:

II.2.3) Locul de executare

Cod NUTS

RO415 Vâlcea
Locul principal de executare:

Municipiul Ramnicu Valcea

II.2.4) Descrierea achizitiei publice:

(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Executie lucrari in cadrul proiectului "Amenajare sens giratoriu intersectia Calea lui Traian cu strada Posada", conform proiect tehnic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Descriere

IV.1.1) Tipul procedurii

Procedura simplificata

IV.1.3) Informatii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achizitii:

Contract de achizitii publice

IV.1.6) Informatii despre licitatia electronica

S-a organizat o licitatie electronicaNu

IV.1.8) Informatii despre Acordul privind achizitiile publice (AAP)

Achizitia intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publiceNu
SECTIUNEA V: ATRIBUIREA CONTRACTULUI

V.2) Atribuirea contractului

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.3) Informatii suplimentare

In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare inaintatata ofertantului, reofertarea se realizeaza prin intermediul SEAP (procedura on-line). Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici să detină/instaleze pe statia de lucru, aplicatia care permite verificarea semnăturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnătură electronică). Pentru îndeplinirea obligației referitoare la modul de transmitere a DUAE de către operatorii economici participanți la procedurile de atribuire, aceștia vor completa direct în SEAP, în secțiunea dedicată a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractantă. DUAE astfel completat, va putea fi vizualizat și analizat de către autoritățile contractante în secțiunea dedicată acestuia. DUAE va fi configurat de către autoritatea contractantă direct în SEAP la definirea documentației de atribuire. SEAP va genera automat fișierul în format .xml aferent si îl va atașa fără ca utilizatorii să aibă posibilitatea să-l modifice direct sau să-l șteargă. Vă informăm că răspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care participă la procedură vor fi completate în SEAP în mod direct, după autentificare, de către fiecare participant. Pentru cazurile în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau pentru cazurile în care ofertantul are subcontractanți sau terți susținători, fiecare operator economic se va autentifica în sistem și va accesa procedura de atribuire de interes în vederea completării DUAE în calitatea în care a fost inclus în respectiva procedură (asociat, subcontractant, terț susținător). Este necesar ca toți cei care trebuie să răspundă la DUAE să fie înregistrați ca utilizatori ai sistemului. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici sa detina/instaleze pe statia de lucru aplicatia care permite verificarea semnaturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Operatorul economic interesat de procedura de achizitie care solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire aferenta acesteia, va transmite solicitarea prin intermediul SEAP, prin accesarea sectiunii dedicate ”Întrebari” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfasurare, avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice actualizata. Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic postat prin intermediul SEAP. In conformitate cu prevederile art.160 alin (2) coroborat cu 161 , alin (2) din Legea 98/2016 raspunsul autotitatii contractante va fi transmis o singura data la toate solicitarile de clarificari . Riscurile neaccesarii clarificarilor cad în sarcina operatorului economic. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.

VI.4) Proceduri de contestare

VI.4.1) Organismul de solutionare a contestatiilor

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa:Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3,
Localitate:Bucuresti,
Cod Postal:030084,
Tara:Romania,
Fax:+40 213104642 / +40 218900745,
Adresa (adrese) Internet: (daca este cazul)http://www.cnsc.ro.

VI.4.3) Procedura de contestare

Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare:

Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestareTermenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art . 8 din Legea nr.101/2016

VI.4.4) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind procedura de contestare

Biroul juridic
Adresa:G-RAL PRAPORGESCU NR.14,
Localitate:Ramnicu Valcea,
Cod Postal:240182,
Tara:Romania,
Fax:+40 250731843,
Adresa (adrese) Internet: (daca este cazul)www.primariavl.ro.

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

21 iun. 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe