Planurile Annabella de expansiune: Dezvoltarea în zona rurală a lanțului de magazine face parte din strategia de business

vineri, 14 octombrie 2022

Businessul Annabella a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 388 de milioane de lei, reprezentând un avans de 12% față de 2020, respectiv un profit net de 15,6 milioane de lei (+5%). Pentru acest an, grupul își propune să păstreze în continuare ritmul de creștere din anul anterior pentru divizia de retail, estimând un avans de aproximativ 9-10%. La fel ca și anul trecut, un rol important în ecuația de creștere îl va avea și expansiunea. Anul trecut s-a încheiat cu 14 supermarketuri noi adăugate rețelei. Investiția totală s-a ridicat la cinci milioane de euro, bani direcțio­nați către locații din județele deja consacrate pentru retailer: Vâlcea, Argeș și Olt.

Bugetul de investiții se menține și în acest an la aproximativ cinci milioane de euro, bani care vizează atât extinderea rețelei, infrastructura IT, cât și partea de logistică. De asemenea, pentru a face diferența în contextul actual pe piața locală, retailerul consideră că este foarte important să fii atent la consumator și la comportamentul acestuia, să poți să reacționezi foarte repede ținând cont de evoluția pandemică, a restricțiilor și, nu în ultimul rând, a concurenței.

moi-300x450

„Desigur, dezvoltarea în zona rurală a lanțului de magazine Annabella face parte din strategia noastră de expansiune. Formatul nostru de magazine se poate plia foarte ușor pe fiecare tip de comună și oraș, dar depinde mereu de locație, de modul în care este organizată zona rurală și de numărul de locuitori. Sunt anumite zone care nu sunt potrivite pentru acest tip de activitate comercială, o astfel de investiție nefiind rentabilă. Pe baza analizelor specifice pe fiecare locație decidem dacă zona este într-adevăr de interes. Ne continuăm expansiunea și anul acesta și obiectivul este să depășim 100 de magazine. Nu este ușor având în vedere contextul actual economic și social, însă trebuie să ne păstrăm optimismul și să ne menținem antrenați în a găsi soluții și oportunități în detrimentul problemelor”, a explicat Alexandru Jitariu, director de marketing Annabella, conform  revistaprogresiv.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe