Previziuni și tendințe în social media pentru anul 2022

luni, 6 decembrie 2021

 

Perioada pandemică a făcut ca lucrurile să se miște incredibil de repede în online din multe puncte de vedere dar să ne și pregătească pentru o nouă experiență digitală dusă la un alt nivel. Comportamentele online s-au schimbat, declanșând obiceiuri noi, producând creștere în comerțul electronic, în rețelele de comunicare în special pe partea video, migrarea multor activități zilnice în online și crearea unor experiențe cu totul futuriste.  

Tot ceea ce s-a întâmplat pe parcursul contextului pandemic  joacă un rol important în tendintele de viitor ale digitalului. Iată câteva dintre previziunile făcute de specialiști în social media  la care să ne așteptăm în 2022.

Facebook. 

Cu toate că alte platforme sociale au prins avânt în 2020 și 2021 Facebook râmâne încă cea mai mare platformă de interconectare. Scăderea utilizării de către publicul tânăr nu afectează platforma, aceasta continuând să se extindă adăugând constant noi instrumente și opțiuni pentru afaceri. 

Platforma este pregătită pentru transformarea ei în metavers, dezvoltându-se din ce în ce mai mult pentru a fi o  platformă completă.  Opțiunile de vânzare directă sunt în ascensiune iar acest lucru se îmbunătățește constant. Ochelarii, brațările și căștile AR vor transforma platforma Facebook într-o experiență interactivă din toate punctele de vedere. 

Algoritmul Facebook-ului se va schimba semnificativ, încercând să se minimizeze spre exemplu conținutul politic din News Feeds. Utilizatorul va avea posibilitatea de a-și controla conținuturile pe care vrea sau nu să le urmărească. 

Versiunea Metaverse îți va da posibilitatea de a-ți crea identitatea digitală printr-un avatar digital cu opțiunile unor personaje 3D. 

Instagram

O platformă populară în rândul utilizatorilor tineri se bazează mult pe comerțul electronic din cadrul Shop-urilor. Dorința acestei platforme este ca fiecare articol prezentat în postări să poată fi achiziționat pe loc astfel că se lucrează la instrumente care să facă posibil acest lucru, indiferent că postarea este sub forma unei fotografii sau a unui video. 

Așteaptă-te să găsești astfel de opțiuni chiar și în IGTV. Fiind conectat cu Facebook, și pe Instagram vei putea să te folosești de experiența virtuală cu toate instrumentele AR, de la avatare digitale, la videouri ajutate pentru ochelarii și căștile AR. 

Tik Tok

Dacă nu știi încă ce este Tik Tok, află că este unul dintre cei mai acerbi concurenți ai Instagramului. Cu o dezvoltare incredibilă în ultima perioadă, Tik Tok-ul a prins avânt rapid în preferințele utilizatorilor. 

Tik Tok îmbunătățește opțiunile pentru monetizarea clipurilor mai lungi cu ajutorul platformelor externe sau parteneriate prin conținut sponsorizat. În 2022 te poți aștepta să vezi din ce în ce mai mult astfel de conținut în platformă. 

Aceste opțiuni le vei găsi în Top Ads și Creative Center. Se va pune mult accentul pe live streaming și se lucrează la optimizarea hastagurilor pentru secțiunea ”For You„ dar și pentru magazine online. 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe