|vineri, noiembrie 27, 2020
  • Follow Us!

Şpârle şi Şopârle 

Şpârle şi Şopârle

•  Patronul fiţuicii „Vocea Vâlcii” a continuat să împroaşte cu noroi concurenţa sa şi săptămâna trecută. În urma unei emisiuni pe postul TV Etalon ( patronii acestui post chiar nu realizează că devin ridicoli găzduind frecvent acest derbedeu ?) dar şi a unei pagini de maculatură din ziarul său Romeo Popescu se va alege cu încă noi 3 procese pentru insultă şi calomnie. Noi ne-am făcut datoria de mai multe ori semnalând instituţiile statului că în libertate circulă un sexagenar violent în atitudine şi limbaj care şi-a luat titlul de ziarist fără să-l merite şi care comite constant infracţiuni şi contravenţii probabil gândindu-se că vârsta sa şi un eventual certificat medical îl pot exonera de răspundere.

•  Soţia lui Doru Florescu ne ameninţă în fiţuica controlată de firma familiei sale, o firmă apropiată gunoiului, că ne va cere 300.000 de euro în instanţă. Pentru că am avut curajul să publicăm certificatul ei de rănită în revoluţie şi să scriem despre brevetele ei şi ale fratelui ei ( zgomotosul deputat Aurelian Pavelescu). Brevete de  luptători cu merite deosebite în Revoluţie. Nu ne miră lipsa ei de ruşine, ne miră însă că oameni ăştia pot crede că toate instanţele sunt de vânzare.

•  Juriştii de la Urban s-au opus cu toată puterea ca judecătorii din Piteşti să admită, în urmă cu câteva săptămâni, strămutarea procesului pe care-l au cu Rosal. Strămutare cerută atunci de juriştii lui Silviu Prigoană. Acum după ce Rosal a reuşit ( cu ajutorul fotografiilor şi documentelor publicate de noi).

•  Sute de râmniceni ne-au dat telefoane pentru a se plânge de serviciile celor care le oferă telefonie fixă, cablu TV şi internet. Mulţi abonaţi ai RDS s-au trezit la sfârşitul săptămânii trecute că au fost deconectaţi , fără nici un fel de avertizare. Unii aveau facturile achitate la zi, alţii primiseră la abonare garanţia că pot beneficia gratuit până luna viitoare de aceste servicii. Echipele de debranşare au acţionat „ hoţeşte” noaptea. Cei prejudiciaţi nu au fost măcar contactaţi telefonic şi apoi , când au făcut scandal la sediul firmei au fost trataţi cu dispreţ şi obligaţi să achite o taxă de branşare. Mai mulţi cetăţeni s-au adresat Oficiului de Protecţie a Consumatorului.

Leave a Response