Casa Auto Vâlcea a inaugurat noul showroom, concept MAR20X, în colaborare cu Mercedes-Benz România

joi, 11 aprilie 2024

Informare de presă

Casa Auto Vâlcea inaugurează noul showroom, concept MAR20X, în colaborare cu Mercedes-Benz România - Experiența în showroom atinge o nouă dimensiune!

Casa Auto Vâlcea alături de Mercedes-Benz România, aduc în prim plan un nou mod de interacțiune cu brandul, prin inaugurarea primului showroom din Oltenia, conform conceptul MAR20X.

Compania se distinge prin furnizarea unei experiențe complete de cumpărare a mașinii. Ofertele personalizate reflectă atenția la nevoile individuale ale clienților, iar personalul specializat este pregătit să ofere informații, asistență și servicii de înaltă calitate.

“Investiția totală de 600 000 euro, în urma căreia s-au modernizat 1126 mp, reflectă viziunea noastră orientată spre susținerea tehnologiei și bunei funcționalități, promovând astfel creșterea și succesul pe termen lung. Nu a fost doar o investiție materială, ci și o investiție în visul nostru de a oferi experiențe autentice și memorabile clienților noștri.

Suntem mândri să fim parteneri cu Mercedes-Benz România în această inițiativă și să consolidăm poziția noastră în comunitatea auto. Ne dedicăm angajamentului de a aduce constant inovație.

Ne exprimăm recunoștința către toți membrii echipei noastre, care prin eforturile lor susținute, contribuie la atingerea unui nivel de performanță ce consolidează dezvoltarea companiei noastre și, implicit, investițiile noastre. De asemenea, transmitem sincere mulțumiri către Mercedes-Benz România pentru acest parteneriat armonios și pentru sprijinul acordat afacerii noastre!” – Andrei Oprean, acționar Casa Auto Vâlcea.

“Casa Auto Valcea este un partener cheie pentru Mercedes-Benz România. Știu că pentru această reprezentață, pentru oamenii care lucrează aici, este primordial să ofere clienților servicii premium, fie că discutăm despre vânzarea de automobile Mercedes-Benz, fie că vorbim despre servicii after sales. Sunt convins că noul showroom va fi deservit la standardele pentru care a fost gândit și că împreună cu oamenii de aici, vom crea experiența pe care și-o doresc toți clienții noștri”, a declarat Radu Mocanu, Sales Manager Mercedes-Benz Cars.

“Acest pas reprezintă o adaptare la evoluțiile din retail și reflectă angajamentul nostru de a pune clienții în centrul atenției. Ne propunem să le oferim cea mai rafinată experiență și servicii impecabile, cu scopul de a depăși limite și de a întrece așteptările.

Vă invităm să ne vizitați noul showroom și să experimentați personalitatea și performanța Mercedes-Benz, într-un mediu care reflectă standardele noastre de calitate și profesionalism.”, a declarat Alin Mardale, Director Excutiv Casa Auto Vâlcea.

Experții noștri pasionați vă așteaptă la sediul din Strada Barajului, Nr. 81, Budești, Județul Vâlcea, pentru a descoperi noile modele Mercedes-Benz.

Pentru mai multe infomații, puteți accesa site-ul www.casa-auto.ro.

Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client:

Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:

Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.

Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.

Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;

Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;

Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;

Punctele de contact ale showroomului MAR20X

Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:

  1. Zona de primire a clienților:loc de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
  2. Zona de consultanță pentru produse și servicii: locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
  3. Zona de expunere a vehiculelor:dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de

marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.

  1. Zona de predare a vehiculelor:o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată.
  2. Zona de magazin: dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor. Zona este completată de gondole și vitrine dedicate.
  3. Zona de service lobby: pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.

Noul concept de showroom reprezintă un pas esențial pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a transcende statutul de simplu producător auto, consolidând poziția într-o companie de tehnologie inovatoare. Această inițiativă demonstrează angajamentul nostru constant de a stabili noi standarde în ceea ce privește experiența clienților noștri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe