ANUNT ANGAJARE ROMPREST ENERGY

sâmbătă, 3 februarie 2024

Aveti experienta in contabilitate si doriti sa invatati tot timpul lucruri noi? Sunteti o persoana analitica, foarte bine organizata, responsabila, confidentiala, atitudine pozitiva?  S-ar putea sa va placa sa fiti noul nostru Economist !

Avem deschis postul vacant de Economist furnizori:

- inregistrare facturi furnizori, facturi servicii, mijloace fixe, obiecte inventar, materiale consumabile;

- reconciliere fise furnizori;

- inregistrare cheltuieli in avans;

- reevaluare leasinguri;

- inregistrare bonuri de consum;

- raspunde de verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice legate de intrarile in gestiunile de materiale ale punctelor de lucru (2);

- inregistreaza si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara;

- raspunde de evidenta scriptica din sistemul informatic a obiectelor de inventar in folosinta, a echipamentului de lucru si protectie in folosinta;

- realizeaza arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor primite pentru gestiunile de care raspunde;

- inregistreaza, verifica tranzactiile economice legate de intrarile de imobilizari corporale si necorporale;

- prelucrare liste inventar - excel;

- participa la inventarierea elementelor de activ si pasiv aflate in patrimoniul companiei;

- respecta si aplica prevederile procedurilor de lucru ale companiei;

- intocmeste rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile, solicitate de institutii de control, auditori externi, institutii financiare si de credit, management, actionari, investitori, audit intern/statutar;

- participa, ofera suport, la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, impreuna cu contabilul sef.

 

Cerinte:
* Studii superioare in domeniul economic;

* Experienta de minim 3 - 5 ani in domeniu;

* Foarte bune cunostinte despre legislatia contabila si fiscala;

* Bune cunostinte operare PC - Excel;

* Cunostinte utilizare sistem ERP Charisma - reprezinta avantaj;

* Abilitati excelente de management al timpului și abilitatea de a lucra cu mai multe sarcini si prioritati;

* Abilitati organizatorice si de planificare;

* Atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor.

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfașurarea procesului de recrutare.
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceștia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe