Diana, grup antreprenorial românesc din judeţul Vâlcea, cu activitate integrată, a ajuns la 75 de magazine, inclusiv sub brandul Pescăria Magic, producător de peşte pe care l-a preluat integral anul trecut.
„Această preluare a stat la baza dorinţei de dezvoltare şi de integrare a businessului, avem o fermă de bovine, abator şi fabrică de procesare. Acum 2-3 ani am terminat cel mai mare proiect de retehnologizare şi extindere a producţiei, proiect care s-a ridicat la 10 mil. euro. Acum 10 ani eram la jumătate ca număr de magazine şi ca cifre de afaceri şi cred că se vede entuziasmul şi tinereţea şi cheful de muncă al noii generaţii“, a spus Adina Crăciunescu, managing partner al grupului Diana, care anul trecut a ajuns la o cifră de afaceri totală de 715 milioane de lei repartizată aproape în mod egal între retail şi producţie. Ea a fost prezentă la conferinţa ZF & BRD Tu eşti viitorul în business, organizată la Râmnicu Vâlcea, conform zf.ro
Compania a fost înfiinţată în 1991, când a fost deschis şi primul magazin în Râmnicu Vâlcea, pentru ca în 1996 să se inaugureze şi prima fabrică de procesare de carne. Iar patru ani mai târziu, familia Crăciunescu a preluat şi unitatea Industria Cărnii din Vâlcea, în care ulterior a investit în dezvoltare. De atunci, lanţul de magazine, dar şi partea de producţie, se află într-o continuă dezvoltare, iar lanţul Diana a deschis magazine în şase judeţe. În retail, Diana este unul dintre cele mai puternice reţele independente, iar în sectorul cărnii afacerea familiei Crăciunescu s-a extins puternic. Adina Crăciunescu spune că ea şi familia sa nu iau în calcul să vândă afacerea, deşi au primit oferte de vânzare.