Deși ultima perioadă a venit cu provocări pentru aproape toate domeniile de activitate, nu înseamnă că nu trebuie să te preocupi de creșterea afacerii tale. De aceea, ca proprietar de sală de fitness, trebuie să ai un plan de business și să cunoști toate metodele de promovare eficiente. Astfel, vei putea să menții un flux constant de clienți și să înregistrezi profit.
Nu este de ajuns să deții câteva benzi de alergare și câteva greutăți pentru ca cei pasionați de sport să revină în sala ta de antrenament. Atrage și fidelizează clienții prin diversificarea sprijinului pe care îl oferi acestora. Pe lângă faptul că exercițiile vor fi mai eficiente, ei se vor menține sănătoși, executând corect toate mișcările. Este important să angajezi specialiști care să poată oferi antrenament divers, precum crossfit sau cardio.
O strategie inteligentă de a-ți asigura clienți fideli este aceea de a încheia parteneriate cu companii care oferă abonamente la sală ca beneficii pentru angajații lor. Cel mai important avantaj în acest caz este aceștia vor fi mai înclinați să profite de acest bonus, iar tu să îți asiguri venituri sigure și constante. De obicei, asemenea parteneriate se încheie cu companii cu un număr mare de angajați.
Pe lângă traineri bine pregătiți, este important să pui la dispoziția clienților aparate sigure și complexe, pe care nu le pot deține acasă. La Efit Solution, ai stații multifuncționale pentru fitness dintre cele mai performante. Acestea ocupă mult spațiu, așa că nu este convenabil să fie plasate într-o locuință, însă asigură rezultate dintre cele mai bune. Oferă amatorilor de sport un motiv în plus să vină la sală și rezultatele se vor reflecta în încasările tale.
Poate că nu ai luat în calcul până acum, însă atunci când vrei să te promovezi, trebuie să decizi cui te adresezi. Prin urmare, poți găsi o nișă de public pentru care să oferi servicii și să îți faci publicitate în funcție de acest factor. De exemplu, te poți adresa generației “millennials” sau clienților de vârsta a treia, interesați să se mențină în formă. Materialele publicitare vor fi create ținând cont de mesajele care “prind” la publicul pe care ți-l alegi.
Nu în ultimul rând, trebuie să te asiguri că brandul tău ajunge la cei interesați de mișcare și din partea cărora există mari șanse să frecventeze sala ta de fitness. Așadar, participă ca sponsor la evenimente sportive care au loc în cartierul sau orașul respectiv, iar oamenii vor afla despre existența sălii tale. În plus, implicarea ta în comunitate va fi privită cu ochi buni.
Așadar, nu neglija metodele prin care să asiguri un bun mers al afacerii tale și atrage-i pe cei pasionați de mișcare. Chiar și în perioadele cele mai dificile există soluții de creștere a business-ului!
Sursa foto: Unsplash.com
Web Design by DowMedia