|joi, iulie 9, 2020
  • Follow Us!

Landi Renzo încheie contractul CNG cu Aeroportul Internațional Los Angeles (LAX) 

CNG aeroport

 

Landi Renzo, filiala SUA a Landi Renzo Group, a anuntat o noua colaborare de alimentare cu carburant alternativ, cu Los Angeles World Airports (LAWA), autoritatea aeroporturilor care deține și operează Aeroportul Internațional din Los Angeles (LAX).

Colaborarea presupune implementarea vehiculelor Ford F-250/350 alimentate cu gaz natural comprimat (CNG), care vor fi utilizate pentru a susține operațiunile de flotă ale LAX. LAX servește peste 87 de milioane de pasageri pe an, timp în care 2,2 milioane de tone de mărfuri trec prin aeroport.

Vehiculele CNG vor veni direct de la fabrica Ford la Landi Renzo USA’s Facility din Torrance, California, unde sunt convertite cu sistemul Eco Ready CNG marca Landi Renzo.

“Suntem încântați să fim asociați cu Los Angeles World Airports, care este de multă vreme un avocat al transportului curat”, comentează Andrea Landi, președintele Landi Renzo SUA. „A fost un mare partener al Landi Renzo de ani buni și așteptăm cu nerăbdare să continuăm în a oferi soluții alternative curate pentru operațiunile lor.”

Peste două treimi din vehiculele flotei LAWA folosesc combustibili alternativi, 68% utilizând CNG. Prin adoptarea politicii de combustibil alternativ de către Consiliul comisarilor aeroporturilor din Los Angeles, aeroportul este pregătit să reducă și mai mult emisiile.

Landi Renzo spune că a colaborat strâns cu LAWA pentru a se asigura că produsul CNG satisface nevoile lor.

„Am oferit instruire și consultanță extensivă CNG departamentului flotei LAWA. De fapt, noi am proiectat câteva configurații pentru a-și eficientiza în continuare operațiunile”, notează Landi.

Sursa: https://ngtnews.com/landi-renzo-scores-cng-contract-with-lax

 

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response