|vineri, februarie 21, 2020
  • Follow Us!

Speedriven Mercedes SL600 urmărește să bată recordurile CNG Speed 

Mercedes CNG

 

Înainte de toate, vă vom informa că aceasta este o veste care arată că puterea extremă și viteza ultra-mare pot fi luate în discuție când se vorbește despre protecția mediului. Subiectul este un Mercedes SL600 din 2007, un vehicul care folosește un motor V12 de 5,5 litri, cu două turbo-compresoare.

Vehiculul aparține lui Bernie Towns, un inginer de la HighMount Exploration and Production – o companie de energie centrată pe gaze naturale, cu sediul în Houston, Texas. Bernie Towns a decis ca acestei curse să i se ofere un tratament personalizat și, ca urmare, motorul vehiculului a fost puternic modificat. Mașina are acum un cuplu de 800 CP și 1.000 lb-ft, ceea ce îi permite să joace jocul sfertului de mile în 10 secunde și să ofere viteza maximă care depășește 320 km pe oră.

Inginerul dorește să convertească mașina modificată pentru a funcționa cu CNG (gaz natural comprimat). El nu dorește doar să creeze un speeder CNG, ci își propune să bată recorduri, urmărind să atingă 370-386 km pe oră. Proiectul este gestionat de Speedriven, care poate primi chiar și sprijin din partea Mercedes-Benz USA.

“Audi are recordul actual, la 364,6 kilometri pe oră pe care l-au stabilit în 2009. Acesta este cu puțin peste 225 mile pe oră, făcut cu un Audi S4 puternic modificat ce dezvoltă aproximativ 700 CP”, explică Towns. „Aceasta a fost o viteză maximă ce o putea da mașina respectivă. Mercedesul are din start un motor mai mare și este o mașină slipperier din fabrică. Până când se vor spune și se vor face alte lucruri, noi vom pune cel puțin încă 100 de cai putere peste recordul Audi, iar Mercedes ne-a oferit deja un pachet mai bun aero cu care să lucrăm. Motorul rulează de la 230 la 240 mile/h alimentat cu CNG. “

Sursa: https://www.autoevolution.com/news/speedriven-mercedes-sl600-aims-to-beat-cng-speed-records-31874.html

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response