|miercuri, octombrie 18, 2017
  • Follow Us!

Agenţii Orange au încheiat un contract abuziv cu o familie de pensionari din comuna Runcu 

• În atenţia Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vâlcea!

De câteva luni, unii agenţi de teren „închiriaţi” de către Orange Râmnicu Vâlcea cutreieră satele din judeţul Vâlcea în căutare de naivi care să semneze contracte de abonament păguboase pentru oameni. Sătenii sunt efectiv „aburiţi” de aceşti agenţi Orange şi cad în plasă, semnând fără să vrea unele contracte care încalcă drepturile consumatorilor. În goana după profituri uriaşe, Orange închide ochii la aceste abuzuri şi se ascunde după paravanul „a semnat, e legal, e bun de plată”. Este o practică ilegală care ar trebui imediat cercetată de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vâlcea şi de Poliţie. În luna martie a acestui an, doi astfel de „agenţi” ai Orange s-au deplasat în comuna Runcu unde au reuşit să păcălească câţiva bătrâni pensionari de „avantajele” reţelei Orange. Neavând multe variante, unii au aceptat şi au semnat „în orb” contracte care au fost retrimise la consumator după 2-3 luni de la semnare. În baza acestui „contract”, Orange a emis rapid facturi pentru două numere telefon utilizate de un abonat, deşi acesta a primit… doar un aparat. Este cazul concret al lui Petrişor Coman din comuna Runcu care a fost „vrăjit” de agentul Orange, un anume Cosmin Ştefan.

Ca urmare a acestor abuzuri, Petrişor C. a trimis în data de 1 iulie 2013 o adresă către Orange România, la care a primit un răspuns evaziv şi în care Orange dădea dreptate… firmei Orange. „Cu adresa subemnatului din 21 iunie 2013 v-am făcut cunoscut abuzurile ce mi-au fost făcute de dumneavoastră referitor la telefonul fix ce mi-a fost dat. Am fost la agenţia Orange de la Râmnicu Vâlcea şi mi s-a înregistrat cererea la nr. 154/9500, dar nu am primit nici un răspuns. Am primit un aparat de telefon fix cu nr. 0748.239.541 fără a mi se înmâna vreun contract. Nu am primit nici un telefon care să aibă numărul 0374.490.6656. Am recepţionat factura Jago/128007088/27.04.2013 pentru care am plătit suma de 66,10 lei pentru telefonul fix cu numărul de mai sus. Am primit factura nr. Jago/16026248/27.04.2013 pentru care am plătit suma de 27,27 lei. În concluzie, nu mai plătesc nici un leu şi cer denunţarea contractului de abonament. Solicit restituirea sumei de 93,37 lei plătită pentru că nu am beneficiat de servicii Orange, conform chitanţei nr. 99727544/22 iunie 2013. Vă restitui facturile nr. Jago/128007088/27.04.2013 şi nr. Jago/16026248/ 27.04.2013 pe care nu le voi plăti. Aţi trimis nişte vagabonzi să înşele oamenii de la ţară. Eu am 83 de ani şi vă voi face reclamaţii la presă şi televiziuni că sunteţi nişte hoţi. Dacă nu îmi restituiţi banii vă voi acţiona în justiţie să se ştie cine este Orange”, se spune în plângerea lui Petrişor Coman către Orange România.

În data de 22 iulie 2013, tot Petrişor Coman din comuna Runcu a trimis la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vâlcea următoarea reclamaţie: „În luna martie 2013, au venit la locuinţa mea doi angajaţi Orange Râmnicu Vâlcea şi mi-au dat un telefon fix fără semnal. Mi-au trimis două facturi pentru două numere de telefon, cu suma totală de 93,37 lei pentru două telefoane când eu am un singur telefon fix, fără să fie utilizat, întrucât nu am semnal, sumă ce am achitat-o. Am făcut două sesizări la Orange şi aceştia au refuzat să ia în considerare aceste aspecte şi mi-au trimis alte două facturi de plată pe care nu le-am achitat şi le-am restituit împreună cu cererea de renunţare la contract. Vă rog să cercetaţi acest caz!”

(Marian Dinu)

Leave a Response