Georgiana Mutu, Brand Manager Annabella: Am luat decizia de a reduce semnificativ marja de profitabilitate pentru a proteja și a fideliza consumatorul final

vineri, 11 noiembrie 2022

Contextul extrem de provocator face din 2022 unul dintre cei mai dificili ani pentru Annabella Fabrica de Conserve Râureni de când activează în categorie. „Pe lângă dificultatea de a asigura materii prime în cantitatea și la calitatea necesară pentru produsele noastre, am întâmpinat creșteri spectaculoase la costurile cu energia și utilitățile. Am întâmpinat multe provocări și perturbări și pe lanțurile de aprovizionare care au dus la creșterea colosală a prețurilor unor materii prime și a materialelor folosite în procesul de producție”, punctează Georgiana Mutu, Brand Manager. Cum a reacționat producătorul la contextul dat? „Am luat decizia de a reduce semnificativ marja de profitabilitate pentru a proteja și a fideliza consumatorul final. Această decizie a fost una optimă și ne-a asigurat o constantă a vânzărilor”, adaugă reprezentanta Râureni, potrivit sursei revistaprogresiv.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe