Care sunt beneficiile digitalizării comenzilor?

miercuri, 18 mai 2022

Digitalizarea comenzilor asigură îmbunătățesc experiența pe care o poate avea un client, într-un anumit spațiu comercial. Însă și operatorii se bucura de foarte multe avantaje. Iată de ce utilizarea unui sistem self-order de la Freya reprezintă o soluție inspirată:

Îmbunătățirea fluxului de comenzi 

Sistemele de self-order au devenit din ce în ce mai vizibile în zone comerciale sau de tranzit aglomerate, așa cum sunt marile centre comerciale sau aeroporturile. 

Deoarece timpul reprezintă o resursă extrem de importantă, atât pentru clienții unor bunuri sau servicii, dar și pentru operatorii sistemelor de self-order, implementarea acestor soluții digitale a dus la îmbunătățirea fluxului de comenzi. 

Mai mult decât atât, utilizarea lor permite diversificarea liniei de business, eliberarea angajaților de anumite task-uri repetitive și concentrarea pe alte activități ce pot aduce valoare adăugată clienților. 

Un nivel de retenție a clienților mult mai bun

Popularitatea anumitor produse sau servicii cauzează cozi, mai ales în anumite perioade precum: zilele de weekend sau perioada premergătoare Sărbătorilor etc. Așadar, clienții își doresc să beneficieze de suport digital pentru a evita pe cât de mult posibil aglomerația. 

Digitalizarea comenzilor se realizează printr-o interfață ușor de utilizat, pentru experiențe ale clienților mult mai dinamice, care pot reduce vizibil problemele cu statul la coadă. Ofertele disponibile sunt prezentate cu imagini și texte ce pot fi personalizate, în funcție de preferințe. 

De asemenea, tehnologia implementată le permite clienților să știe statusul în timp real al comenzii plasate, evitându-se orice altă manieră învechită de notificare. Așadar, prin investiția în tehnologie, se poate obține un nivel de retenție mult mai bun. 

Creșterea încasărilor cu sistemele self-order

Deoarece clienții pot efectua comenzi mult mai rapid, numărul vânzărilor de produse pe un anumit interval de timp poate crește semnificativ. Totodată, creșterea acestei valori poate fi susținută și prin sugerarea de produse alternative, ideale pentru coșul de cumpărături. 

Fluxul dinamic se mai bazează pe o componentă foarte importantă: posibilitatea achitării cu ajutorul cardului. Fără a aștepta restul, sau fără a exista neînțelegeri privind deteriorarea bancnotelor sau refuzul de a primi monede, plata prin card asigură dinamism și siguranță. 

Îmbunătățirea productivității personalului

Terminalele self-order de la Freya au capacitatea de a prelua fluxul de comenzi, atunci când personalul este suprasolicitat. Totodată, erorile comise pe fond de stres, sau din cauza vitezei de lucru, sunt evitate într-un mod eficient. 

Funcțiile unei astfel de tehnologii acoperă activitatea din cele mai importante zone ale unui spațiu comercial. De exemplu, Freya Kitchen permite transmiterea comenzilor direct pe stațiile de preparare din bucătărie, generând astfel mai multă transparență în fluxul de lucru. 

De asemenea, managerii pot primi rapoarte de date specifice, privind preferințele clienților. Ca urmarea a analizării acestora, dinamica acelui punct de lucru poate fi modificată, astfel încât experiența de utilizare a produselor / serviciilor respective să se îmbunătățească. 

Dacă ești interesat de oferta Freya Self Order, accesează link-ul de mai sus și completează formularul, urmând să fii contactat în cel mai scurt timp posibil. 

Mizând pe digitalizarea comenzilor din spațiul comercial administrat, experiența clienților tăi se va îmbunătăți, iar valoarea comenzii medii va crește semnificativ.

Imaginea poate fi descărcată de aici

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe