https://www.freepik.com/free-vector/notebook-with-social-media-icon-theme-hands-isolated-white-background_10004832.htm
Promovarea pe Facebook a devenit una din principalele modalități de realizare a publicității unei companii. Un avantaj major al publicității pe acest canal de social media este posibilitatea de a direcționa reclama exact către publicul țintă setând vârsta, genul, funcția, interesele, comportamentul, locația, etc. care corespund clientului ideal al companiei.
Ce înseamnă o agenție de Facebook Ads?
O agenție de Facebook Ads oferă servicii de publicitate pe Facebook și își ajută clienții să implementeze și să gestioneze strategii de marketing pentru a-și atinge obiectivele.
Multe companii care au apelat la agenții de Facebook Ads, chiar dacă făceau intern promovare pe acest canal de social media, au observat o rentabilitate pozitivă a investiției (ROI).
De ce ai avea nevoie de o agenție de Facebook Ads?
O agenție te poate ajuta dacă derulezi campanii și te confrunți cu următoarele dificultăți:
- Timp mult investit. Ești nevoit să investești mult timp pentru a obține rezultate bune în crearea și optimizarea fiecărei campanii.
- Costul training-ului. Costurile includ taxele de cursuri, costul timpului și energiei necesare, costul instruirii, etc.
- Rezultatele vin mai greu. Neavând experiență pe mai multe conturi îți poți da seama de optimizări pe care trebuie să le faci abia după ce te informezi, cauți informații referitoare la problema ta, lucru care ia timp.
- Actualizări continue. Interfața platformei Facebook, ca și celelalte canale de social media, se schimbă destul de des sau pot să apară funcționalități noi care nu știi ce impact au.
Cum știi la ce agenție de Facebook Ads să apelezi?
- Identifică valoarea agenției. Informează-te de pe site-ul acesteia cum lucrează, ce clienți are, ce servicii de Facebook ads îți poate oferi.
- Analizează metodele de soluționare. Citește blogul acesteia în secțiunea studii de caz Facebook Ads, astfel încât vei observa cum setează campaniile, cum optimizează, în cât timp, cum decurg campaniile.
- Evaluează rezultatele. Vezi ce spun clienții despre agenție, cum răspunde agenția la solicitarea ta, informațiile solicitate, dar și feedback-ul oferit dacă este relevant pentru tine.
Ce îți poate oferi o agenție de Facebook Ads?
Trebuie să îți poată oferi cel puțin următoarele servicii:
- Audit al contului
- Strategie pentru următoarele 3-6 luni
- Instalarea de Tracking Pixel
- Setarea audiențelor și anunțurilor
- Realizarea campaniilor: creare, optimizare, urmărire
- Analiza concurenței
- Precizarea conversiilor
- Raportare periodică și precisă etc.
În final, agenția de Facebook Ads trebuie să poată realiza rezultatele comunicate cu strategia propusă.