Sursa foto: https://pixabay.com/photos/business-businessman-chair-computer-1839191/
Românii au început să prefere internetul ca sursă de informare înainte de a cumpăra diferite produse. Astfel, mulţi au înlocuit vizitele în magazine cu orele petrecute în faţa calculatorului sau pe smartphone, pentru a căuta detalii despre produsul care îi interesează. Anul trecut, peste 72% din gospodăriile din România au avut acces la internet, prin urmare este normal să observăm această schimbare.
La rândul lor, vâlcenii se informează îşi cumpără online mai mult ca niciodată. Atunci când caută informaţii despre un produs, utilizatorii online ţin cont de mai multe aspecte:
Analizând toate aceste detalii şi comparând oferte similare, de pe platforme diferite, vâlcenii pot lua cea mai bună alegere într-un timp mai scurt decât dacă ar merge personal prin mai multe magazine. La fel de mult contează, în decizia de cumpărare, notorietatea magazinului online ales şi cât de variată este gama de produse pe care o oferă. Iată ce spune reprezentantul SensoDays:
„Clienţii vor să fie informaţi rapid şi corect, fără să mai fie nevoie să vină personal în show-room. De aceea, noi avem consultanţi de vânzări cu care pot comunica online sau telefonic şi care le pot răspunde la orice întrebare. De asemenea, noi le oferim produse de la peste 100 de branduri internaţionale, astfel încât clienţii vor găsi la noi pe site tot ce au nevoie pentru a-şi amenaja baia, bucătăria, livingul şi dormitorul.”
Chiar dacă se informează online din ce în ce mai mult şi comandă produse şi servicii de pe internet, românii sunt încă reticenţi când vine vorba de plată. În loc să achite online cu cardul, cei mai mulţi (peste 80%) preferă să plătească produsul comandat în momentul livrării, ramburs.
Comerţul online a crescut anul trecut cu aproximativ 30% faţă de anul 2017. Practic, anul trecut românii au cumpărat online în valoare totală de 3,5 miliarde de euro. Asta înseamnă, în medie, aproximativ 10 milioane de euro cheltuiţi zilnic pentru cumpărături online.
Web Design by DowMedia