Orice antreprenor își dorește ca afacerea lui să cunoască o linie ascendentă, atât pe plan de vânzări, cât și din punct de vedere al calității serviciilor și produselor pe care le oferă.
Dacă ești în această situație, află la ce anume trebuie să fii atent și care sunt cele mai importante detalii care fac diferența între succes și eșec. În acest sens ne vor ajuta experții în marketing online și SEO de la E-Advertising.
Dacă nu ai un magazin online ar trebui să îl faci cât mai repede
Probabil că cea mai mare greșeală făcută în timpurile pe care le trăim în prezent ar fi să nu fii prezent în mediul online. În condițiile în care numărul de utilizatori al internetului a ajuns la peste 3,6 miliarde, o afacere ce se află pe această piață poate avea o creștere semnificativă a vânzărilor. Mai multe ne explică Eugen Șotropa, CEO E-Advertising:
„Este foarte important de conștientizat impacul pe care-l are tehnologia în viața noastră de zi cu zi. Practic, pe internet putem găsi tot ceea ce ne dorim și trebuie să înțelegem ceea ce ne motivează în a face diferitele alegeri. Comportamentul utilizatorilor, implicit al potențialilor clienți, trebuie să fie înțeles și în felul acesta un business se poate adapta și îndrepta spre maximizarea profitului.”
Ce trebuie să prezinte un magazin online?
Dezvoltarea unei afaceri online necesită o atenție deosebită. Care sunt detaliile la care trebuie să fii atent atunci când ai un magazin on-line?
„Ideea de bază de la care pleacă un magazin on-line este de a simplifica nevoile pe care le au cumpărătorii. Aceștia pot găsi mult mai ușor pe internet ceea ce au nevoie și o pot face fără efort. Asta va căuta mereu un client. Din acest motiv, site-ul trebuie să fie foarte bine structurat, să poată fi găsite cât mai multe informații despre produsele sau serviciile ce sunt oferite, precum și datele de contact. Toate acestea trebuie să fie găsite cu ușurință, iar procesul de cumpărare să fie unul cât se poate de simplu și eficient. Dacă se respectă aceste detalii se va face un pas mare către succes.” ne-a mărturisit Cătălin Șotropa, Manager Departament Content Writing la E-Advertising.
Care este comportamentul clienților?
Felul în care se comportă utilizatorii din mediul online și înțelegerea acestuia poate face o mare diferență în business. De exemplu, majoritatea persoanelor care vor căuta ceva se vor opri la primele rezultate afișate.
Așadar, acestea sunt cele care au un trafic ridicat și obțin în cele din urmă o creștere a vânzărilor. Ce altceva mai trebuie de luat în seamă ne va povesti Diana Muraru, Manager Departament Vânzări:
„Când vine vorba de procese fiecare persoană își dorește 2 lucruri: să fie simple și să fie rapide. Din acest motiv, magazinul online trebuie să fie ușor de navigat și viteza de încărcare să nu lase de dorit. Răbdarea nu este o caracteristică a utilizatorului de internet, pentru că trăim în secolul vitezei și acesta are și de unde să aleagă. Dacă se înțelege acest comportament se înțelege și importanța pe care o prezintă clasificarea site-ului în rândul unui motor de căutare. Pentru a putea ajunge în primele rezultate website-ul trebuie să fie optimizat în conformitate cu cerințele motorului de căutare, proces ce de altfel stă în fruntea activităților desfășurate de E-Advertising.”
Avantajele procesului de optimizare
SEO sau Search Engine Optimization este procesul prin care site-ul este adaptat pentru a se afla în topul rezultatelor afișate. Mai multe despre acest proces ne va povesti Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising:
„Procesul de optimizare este unul foarte detaliat, fiind analizate foarte multe aspecte ale unui site, cum ar fi de exemplu cuvintele cheie, pagespeed-ul și răspunsul acestuia pe diferite dispozitive (mobile-responsive). De altfel, întregul proces de optimizare are loc atât On-Page, cât și Off-Page. Sunt foarte mulți factori ce influențează poziționarea unui site. Avantajul principal al acestui proces este că va oferi rezultate foarte bune, ceea ce se va vedea în creșterea traficului, care va atrage noi clienți. Cu alte cuvinte, procesul de optimizare este o investiție sigură și de durată.”
O listă a acestor factori poate fi găsită și în cartea „Domină topul motoarelor de căutare” - prima carte SEO scrisă de autori români, co-fondatorii E-Advertising Eugen Șotropa și Andrei Ursachi,.
Celor care își doresc să știe mai multe despre SEO sau vor să crească performanțele afacerii pe care o dețin, E-Advertising le oferă un audit SEO gratuit, precum și consultanță. Mai multe detalii se pot afla folosind următoarele date de contact:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732 941 354
E-mail: [email protected]
Web Design by DowMedia