Florian Nicolaescu, directorul Sacomet Horezu, demască „abuzurile” la care este supus

vineri, 10 februarie 2017

Nicolaescu Sacomet

       „Începând cu luna ianuarie 2017 au fost puse tunurile pe mine și pe firma pe care o conduc, au apărut pe rețelele de socializare și în mass media totul felul de mesaje denigratoare, răutăciose și neadevărate. Acțiunile de manipulare au mers până într-acolo că, în anchetele jurnalistice au fost intervievate persoane care nu sunt conectate la sistemul nostru de termoficare. Mă refer la semnalările făcute de Popa Mirel de la Blocul O3 și o altă doamnă Onela. Mai mult am fost reclamat la Garda Națională de Mediu Vâlcea și București, la Instituția Prefectului, Protecția Consumatorului și Consiliu Județean Vâlcea. De asemenea Primăria Horezu îmi trimite tot felul de adrese pe care le consider nefondate. Nu mai punem și procesele în care sunt târât și care îmi consumă timpul de muncă, resursele financiare și sănătatea. Unde se dorește să se ajungă cu războiul acesta? Nu am eu avizele și autorizațiile pe care legea mi le cere? Unde nu am respectat legislația? Sunt din ce în ce mai convins că este nevoie de mult mai multă voință politică să fie stopată acestă vânătoare sălbatică de oameni și firme care au făcut ceva pentru țara aceasta. Eu de exemplu am peste 35 de angajați.

       Ghinioanele nu s-au încheiat și în noaptea de 9-10 ianuarie a.c. datorită temperaturilor foarte scăzute (-24grade C), ne-a înghețat combustibilul, menționez că noi asigurăm și serviciul de termoficare a orașului. În data de 16 ianuarie a.c. am primit notificare de la Liceul Constantin Brâncoveanu că începând cu 14 ianuarie a.c. să nu mai furnizăm agent termic către unitatea amintită, practic au renunțat la serviciile noastre și acum își asigură căldura cu centrala proprie, bineînțeles la costuri mult mai mari. Cum este posibil să ne desfășurăm activitarea normal când unul din clienții noștri importanți ne tratează în felul acesta. Au fost în țară destule situații neprevăzute, de la întreruperi de tensiune, căldură și chiar întreruperi de apă potabilă către orașe, săptămâni întregi. Când se contractează un serviciu oare firma prestatoare are numai obligații? Nu era normal să primim un preaviz de 30 de zile pentru a putea și noi să adaptăm  modificările ce se impuneau pentru buna funcționare a sistemului, deoarece noi avem obligația să asigurăm în continuare fluxul pentru clienții care au rămas și depind de sistemul nostru de termofoicare. Totuși pentru a vă convinge de buna noastră credință doresc să precizez că în data de 12 ianuarie a.c. firma pe care o conduc, SC Sacomet SA, a fost verificată la centrala termică nr 2, de Protecția Consumatorului Vâlcea, care conform raportului întocmit în urma controlului de această instituție, reiese că noi respectăm toți parametri. Aceasta regăsindu-se consemnată în Procesul Verbal seria ANPC nr 0720418/12.01.2017. De aceea consider că, acțiunea de reziliere a contractului nr 356/21.09. 2016 semnată de  Consiliul de Administrație a Liceului C. Brâncoveanu este pripită și îi invit să reanalizeze demersul, deoarece noi dorim să oferim acest serviciu de termoficare la condiții decente cum toată lumea este normal să-și dorească. În numărul viitor voi explica opiniei publice cum mi s-a fabricat un proces unde sunt trimis în judecată alături de alte persoane pentru uz de fals.” – ne-a declarat Florian Nicolaescu, director Sacomet Horezu.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe