Care sunt cele mai întâlnite tehnici de fidelizare a clienților?

miercuri, 5 iulie 2023
Loialitatea clienților este – sau ar trebui să fie – una dintre cele mai mari priorități în domeniul afacerilor, dat fiind că aceasta este de cinci ori mai eficientă în vederea obținerii succesului decât atragerea de noi clienți. Pentru fidelizarea clienților pot fi utilizate diverse tehnici, acestea incluzând fie programe de loialitate, fie oferte personalizate, fie oferirea unor servicii de calitate clienților. În acest articol vei regăsi câteva dintre cele mai eficiente tehnici de fidelizare și ne vom opri asupra uneia dintre ele, KYC.

Tehnicile de fidelizare, o modalitate eficientă pentru obținerea succesului în afaceri

Înainte de a vedea care sunt principalele tehnici de fidelizare, este important să stabilim de ce acestea reprezintă un mijloc eficient în vederea obținerii succesului în afaceri.

În primul rând, este vorba despre faptul că programele de loialitate sau tehnicile de fidelizare încurajează clienții să facă achiziții repetate și, așa cum arată și denumirea pe care o au, să rămână loiali mărcii alese. Acestea construiesc loialitatea clienților și le sporesc satisfacția, iar în acest sens pot fi utilizate diverse instrumente: pot fi oferite recompense sau beneficii exclusive, poate fi încurajată implicarea sau participarea, pot fi colectate date despre clienți sau li se poate crea clienților un sentiment de apartenență.

Personalizarea ofertelor, un mijloc eficient de fidelizare

Ofertele personalizate reprezintă una dintre cele mai eficiente tehnici de fidelizare, aceasta constând în oferirea de promoții specifice fiecărui client. În funcție de preferințele clienților identificate, pot fi oferite reduceri la produsele preferate, pot fi oferite promoții aniversare sau pot fi propuse spre achiziție produse complementare. În ceea ce privește ofertele speciale pentru clienții fideli, acestea pot include diverse reduceri la achiziții, oferte de transport gratuit sau pentru evenimente exclusive rezervate membrilor implicați.

KYC, o tehnică de personalizare a experienței clientului

Despre KYC meaning vei afla cele mai importante informații din acest articol. Este vorba despre un proces de obținere a unor date de identificare a clienților în vederea dezvoltării unor strategii de fidelizare eficiente.

KYC este una dintre tehnicile de fidelizare care ajută la construirea încrederii, la personalizarea experienței clientului sau la identificarea oportunităților de vânzare de tip cross-selling sau upselling. Cunoscând preferințele sau nevoile pe care le au clienții, le poți sugera acestora produsele sau serviciile complementare care pot crește valoarea medie a tranzacției, sporind, în acest fel, loialitatea clienților prin faptul că le oferi, în același timp, soluții cuprinzătoare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe