Soția primarului din Laloșu, Adrian Ruja, a fost cea care „a ținut casa”, din punct de vedere financiar, asta dacă te uiți pe declarația de avere. Concret, Cornelia Ruja ridicat în 2022 suma totală de peste 100.000 lei de la DGASPC Craiova, Salvati Copii Bucuresti, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale Bucuresti, Consiliul de Monitorizare, Asociatia Agora, pe când soțul său a trebuit să se „mulțumească” doar cu salariul de primar de 60.000 lei. Edilul Ruja mai deține două terenuri intravilane, două case de locuit în Laloșu, un apartament în Craiova, bașca cele... 4 (patru) mașini: două Volkswagen, un Opel și un Daewoo. În luna septembrie 2022, s-a desfășurat conferința locală de alegeri în cadrul căreia Adrian Ruja a fost ales președinte al organizației PSD Laloșu.
Președintele PNL Valcea, Cristian Buican, si-a angajat concubina, pe fosta ziarista Mihaela Belet, la APIA?! Procurorii vor cerceta cazul. Printr-o smecherie administrativă, "tiitoarea" lui Buican a fost initial angajata de ex-liberalul valcean, Adrian Pintea, fostul director general al APIA, pe un post la Bucuresti, iar dupa aceea a fost tranaferata la APIA Valcea. Curat, murdar! Si cand te gandesti ca Buican se bate cu pumnii in piept ca este curat si cinstit! Ipocrizie maxima!
La Valcea, sforile au fost trase de marioneta lui Buican, Dragos Popescu. Nu ar fi prima data cand Buican ar fi suspectat de trafic de influenta si abuz in serviciu. In aceeasi nota, liberalii pregatesc si alte "transferuri" la APIA. Rusine!
Au fost finalizate studiile de teren preliminare etapei de proiectare pentru secțiunea 3 Cornetu-Tigveni din autostrada Sibiu-Pitești (A1), a transmis vineri seara secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu. „Am făcut un tur de forță pe toate cele patru șantiere în lucru ale autostrăzii Sibiu-Pitești (A1), unde am verificat stadiul lucrărilor pe întregul amplasament al acestora (109 km lungime totală) și am avut discuții cu managerii de proiect”, a transmis oficialul de la Transporturi pe pagina proprie de facebook. Secțiunea 3 Cornetu-Tigveni are o lungime de 37,4 de kilometri și va avea peste 12 kilometri de poduri, pasaje și viaducte, peste 25 de kilometri de lucrări de consolidare, două noduri rutiere și un ecoduct. Pentru asemenea lucrări complexe este nevoie și de foarte mulți angajați (circa 2.000). Constructorul WeBuild anunță că se caută, în continuare, atât muncitori calificați, cât necalificați.