Banca Transilvania are probleme mari! O dovedesc sutele de comentarii negative de pe contul lor de facebook! E clar - fugiti cat puteti de BANCA TRANSILVANIA!

marți, 12 decembrie 2023
Banca Transilvania are probleme mari! O dovedesc sutele de comentarii negative de pe contul lor de facebook!

Zilele trecute, la rugamintea tatalui meu de 77 de ani, am incercat sa contactez Banca Transilvania, sunand la call center-ul lor. Am asteptat mai mult de 30 de minute pentru a-mi raspunde o persoana la telefon. Amabila - a ascultat tot ce aveam de spus, dar a spus ca nu e de competenta ei si mi-a facut legatura la o colega de la alt departament. Individa, probabil era intr-una dintre zilele ei proaste, o nesuferita prin excelenta, nu a acceptat sa vorbeasca cu mine, chiar daca vorbeam in numele tatalui meu (care se afla langa mine si i-a confirmat datele personale, dar pentru ca nu aude prea bine m-a rugat pe mine sa vorbesc la banca!), MI-A INCHIS, EFECTIV, TELEFONUL IN NAS! Eu voiam sa le dau bani, fratilor! Sa inchid un credit al tatalui meu! Aveam nevoie sa-mi spuna ce suma mai avem de plata la creditul respectiv pentru a face rambursare anticipata! Nesimtita de la BT mi-a inchis telefonul in nas! Rusine ei si bancii care a angajat un asemenea SPECIMEN!!!! De curiozitate, ulterior, am aruncat o privire pe pagina de facebook a Bancii Transilvania si m-am crucit ce am vazut acolo: sute de comentarii negative in ultimele doua luni, probabil mii - intr-un an! E clar - fugiti cat puteti de BANCA TRANSILVANIA! (Tiberiu Pirnau)

Iata cateva dintre comentariile clientilor Bancii Transilvania:

  • A devenit o Banca de tot rasul stau la telefon 30 minute sa vorbesc cu ei si dupa 30 minute mi-l inchide.Ma suna ei dupa vreo ora si suna de doua ori telefonul si pana sa ajung sa raspund inchide.Eu am stat pe fir 30 de minute si am ascultat toate prostile ce spun acolo si ei nu-s in stare nici sa astepte 1 minut sau sa sune telefonul de 6-8 ori.Chiar simt ca ne cred chiar asa de prosti dar nu cred ca vreau sa stiu ca ce le doresc eu de sarbatori.Rusine banci Transilvania si nu m-am gandit ca asa banca de C...cat!!!
  • Oare este normal sa aștepți 30 de minute pentru un operator?
  • Suport online tehnic inexistent, iar pe messenger colegii care “ajuta” cat de repede probabil revin de Craciun pentru ca pe mine ma tin in Seen.
  • Ati introdus chatbotul ala cu care daca intampini orice fel de problema la verificare, e imposibil sa ajungi sa vorbesti cu un om. Slabut, BT!
  • Dragilor dati-va rapid cu "reveneala " ca ne faceti cu nervii si har Domnului banci sunt cat cuprinde!Stau de 1h si 25min pt a anunta blocarea unei sume de bani intr-un bancomat... fara sa mai spun ca am umblat din sucursala in sucursala pana sa pot depune niste bani!!!!!2024 bante la usa pt toti !!!
  • În epoca vitezei onor (vorba vine!) Banca Transilvania, pentru ca am greșit un pas în procedura de resetare a parolei, ma blochează pana a 2-a zi! Viata noastră a ajuns sa fie la mana unor autiști de IT-isti și a unor bănci pline de roboței! Iar dacă adopți soluția cu cash-ul la saltea constați că, la discreția guvernului, local sau mondial, ești ilegal! Pădurea e calea!
  • Eu înainte de revelion, voi renunta la BT și-mi voi deschide cont la alta banca!! 👎
  • Am făcut toate actele acum o luna de ce nu mi dai banii....
  • Ce se intampla cu NeoBT? Pagina accesata din browser e complet goala, iar din aplicatie imi spune ca userul nu exista... Folosesc Neo de multi ani, exista ceva eroare astazi? 😐
  • Banca Transilvania pana la AI invatati si voi sa va faceti un site functional. Ca sunteti de rusinea secolului.
  • Unicul bancomat din Techirghiol Constanta nu functioneaza de o saptamana!!!!
  • Am încercat sa deschid cont online,surpriza nu merge🤦‍♀️
  • Va bateti joc de clienti. In Cta, pe str Stefan cel Mare,bancomatele nu merg, e coada de 6-7 oameni,care asteapta, ca prostii, ca e pauza masa,intre 13-13 00, sa intre in banca!!! Nu i normala pauza de masa, in timpul zilei,cand oamenii poate pleaca de la serviciu ca sa rezolve o problema!!!!! 😡🤬
  • Eu imi doresc sa pot aloca,cardul in aplicatia Btpay.de 2 saptamani tot eroare toti de la banca zic sa mai incerc si saptamana viitoare 😤
  • Feriți-vă! Aproape totul funcționează cu întreruperi. Am pierdut multe ore pentru remedieri de toate felurile.
  • Mie îmi merge foarte greu BT Pay de când cu atâtea funcții integrate in aceasta. La cat de fiabila era înainte, pe atât de greu se mișcă a acum. Sa nu spun că îmi face surprize chiar când am nevoie mai mare de ea. In concluzie, o mare dezamăgire!
  • In primu rand vreau sa va felicit pt reusita de a face aproape imposibil contactul cu un operator uman in Call Center.
  • In al doilea rand, la capitol de ATM, situatia este un dezastru. De cele mai multe ori cand pot sa depun nu pot sa ridic, cand pot sa ridic nu pot sa depun. Azi mi s-a justificat ca nu pot face depunere la ATM deoarece este plin de bani. 🙂
  • Sunt foarte motivat sa inchid absolut toate conturile si cardurile la voi.
  • A apărut o informație ca Banca Transilvania și sucursalele ei pleacă din România. Care este situația?
  • 3 atm uri in sucursala Brancoveanu si nu merge nici unul. Cea mai profi banca. 🖕🖕🖕
  • Daca vrei sa fi repezit si trimis de la o casa la alta, mergi la Banca Transilvania din Dr.Tr.severin, str Mihai Viteazu. Nu o sa mai lucrez niciodata cu aceasta banca.
  • Daca tot aveti aplicatii, de ce nu trimiteti oamenilor notificari sa-i anuntati ca nu se mai pot face depuneri la bancomate de 2 zile???? Ca sa nu mai umblam ca prostii de la o banca la alta degeaba... (Bucuresti-sector 4) ‼️‼️ Alexandru Obregia + Soseaua Giurgiului ‼️ NU SE POT FACE DEPUNERI ‼️ Bine ca nu am fost si la Aparatorii Patriei degeaba!!!! Ca deh,e o placere sa umblam tot orasul pt renumita banca de tot rasul! Rusineeee 😡
  • Despre aia 7 lei comision lunar la un card de debit! Ce ai, domnule, cu leii mei? Ii toci lunar! Ia si tu doi lei lunar si inteleg. Sapte lei este enorm!
  • Ar fi dragut daca ati avea grija si de ATM-uri, sa functioneze, sa fie alimentate cu bani lichizi. La comisioanele pe care le incasati, asa ar fi, cred, corect, in spiritul zicalei banca oamenilor intreprinzatori.
  • SUNTETI NISTE RETARZI MINTAL CARE HABAR NU AU CE DOCUMENTE SUNT NECESARE PENTRU A DESCHIDE UN CONT CURENT PE PJ.......CERETI HARTII PE CARE LE AVETI DEJA SI PE CARE LE-ATI SOLICITAT SI PRIMI DE 2 ORI INAINTE SI LE MAI CERETI SI A TREIA OARA. INCA NU ATI IESIT DIN PESTERA, TOT ACOLO SUNTETI!
  • Povestea mea de groază Episod 1- depui la bancomat BT bani cash în cont BT și apare mesajul “tranzacție eșuată” și banii nu ajung în cont. Episod 2 - depui cererea pentru remedierea problemei Episod 3- primești mesaj ca se va rezolva problema în aproximativ o lună Episod 4- suni după 3 zile pentru ca totuși bugetul tău este dezechilibrat de cei 1800 de lei lipsă Episod 5- insiști și stai 30 de minute în fața unui funcționar ( asta fiind a 4-a zi) unde ți se spune ca se va rezolva în cat mai scurt timp problema…. Nu problema ta ci a băncii … dar mă rog… a devenit din neant problema ta Și totuși devine o poveste cu un final foarte fericit!!! Ți se alimentează contul cu cei 1800 lei! Așa bucurie pe mine ca am avut impresia ca i-am câștigat la un concurs! Sper să ne scutească BT de astfel de povești pe viitor! 😅
  • Nu inteleg de ce alte banci din afara functioneaza f bine cu o singura aplicatie prin care poti sa faci orice tip de operatiune iar la voi am nevoie de "n" aplicatii care in plus nici nu functioneaza bine. De nu stiu cate ori v-am sunat in ultimul an ca nu va functioneaza bine aplicatia. Este atat de greu sa gasiti niste ingineri buni care sa va creeze o aplicatie performanta?
  • Revolutionati transefrurile in euro, dar aveti probleme cu bancomatele pt depunere. Am facut numeroase solicitari telefonice, iar zilele trecute nici macar la telefon nu mai raspunde nimeni, cu toate ca am stat in asteptare cate 10 min de mai multe ori, La ce profit aveti, chiar nu se poate sa aveti grija de un bancomat, ssau sa l schimbati cu unul mai performant????
  • Am avut nevoie de un împrumut pentru nevoi personale acum câțiva ani însă fiind într-un scaun rulant nici măcar nu va interesat problema mea că de obicei vă sunăm noi ceea ce înseamnă un refuz vă mulțumesc pentru ajutor
  • Cea mai proasta bancă cu habarnisti !!!
  • Cu tot respectul pentru toti angajatii Dumneavoastra. Nici cu un card de credit nu m-ati putut ajuta. E o gluma proasta aceasta reclama.
  • Degeaba dacă aplicația are buguri și nu te lasă nici măcar să îți faci cont
  • Mda, apropo de femei, care ar trebui sa fim unite(cred eu) Banca Transilvania, Brăila, Str Călărașilor Nr 228, dezastru și 0 empatie! Cele 2 doamne mai tinere de acolo au râs zgomotos de mine când am venit să-mi refac cardul Bt, deoarece pentru moment sunt casnică( având copil foarte mic). Mi-au vorbit și urât când am greșit de 3 ori semnătura, deoarece mi am schimbat numele după căsătorie, ca atare și semnătura... Este inadmisibil așa ceva! Foarte urât comportament.
  • Nu știu dacă am scris vreun comentariu sau două în cam toată istoria aplicației Facebook, dar am să-mi depășesc condiția doar ca să vă comunic că de ani buni nu a reușit ceva, orice, să mă enerveze în așa hal ca toate sistemele voastre de verificări în minunata aplicație BT24. Am făcut greșeala să îmi schimb telefonul. Nu trebuia, categoric nu trebuia sa fac asta. Nu m-am confruntat în viața mea cu o asemenea provocare. Deci oameni buni, regândiți un pic sistemele de verificare că se mută oamenii la alte bănci. Pe bune, să dau din cap cu telefonul în mână în stânga și în dreapta? Să vorbesc cu un dispozitiv electronic care nu îmi răspunde și care probabil se întreabă la ce nebun a ajuns? Să bag manual kilometri de parole și coduri sms? Să repet la nesfârșit procesul pentru că...eroare? Alo?
  • Foarte frumos. Dupa ce terminati conferinta poate va ocupati si de mentenanta bancomatelor din orasul Constanta. In ultima vreme nu le place nimic. Ba "scuipa " la depunere bancnote bune ,ba blocheaza cardul,samd. Haideti..putin efort sa imbunatatiti calitatea serviciilor ca altfel pleaca clientii.
  • E bătaie de joc în sucursala Bt din Deva...e a doua oara când vin și stau o ora la coada și nu merge programul sa deschid un cont pt bursa copilului...chiar nu se ia nici o măsură?
  • Nu merge BT24 de cateva zile. Iar... 🥲 Am trimis email, sunt curioasa ce raspundeti acum.
  • Cel mai slab sistem de banking din Romania cu bancomate inutile și nefuncționale
  • Și astăzi mi-a fost reținut cardul in bancomatul din Vata de jos jud.Hunedoara! Evident că era în termen de valabilitate și erau și sume de bani in cont. Este a doua oară că se întâmplă acest lucru! Termen de rambursare conform serviciului de reclamații clienți este de zece zile! Acest bancomat este o pacoste și o bătaie de joc la adresa celor care-l utilizează! Sunt zilnic cozi ale locuitorilor sau turiștilor disperați la ideea că trebuiesc să scoată bani sau să meargă în orașul Brad ptr alte operațiuni bancare! Din cite am aflat primiti reclamații in permanenta și nu luați măsurile necesare!
  • Voi vorbiti?! Nu va poate face omul o sesiare daca nu va accepta cookies-urile! Ieri dimineata am asteptat jumatate de ora in telefon, apoi mi ati inchis. V am trimis e-mail apoi si nici acum n am primit e mail de confirmare. Am cardul blocat in ATM ul vostru luat de la SH . Vai de mama lor de servicii! De toata jena sunteti. Azi a raspuns un ametit la telefon care imi spune ca, mai bine, cer bancii emitente a cardului sa-mi emita alt card. Pai de ce sa platesc eu pt aparatele voastre de doi bani?! Deci, cand raspundeti la sesizarea mea? Cat mai stau cu cardul blocat la voi?
  • Buna ziua, scriu aici caci am v-am tot scris si nu ma bagati in seama. Filiala Bancii Transilvania din Piata Alba Iulia, s3, Bucuresti, are un generator de curent pe roti mai vechi de 15 ani de zile care este plasat in curtea din spatele blocului la nici 2m distanta de el. De fiecare data cand cade curentul casa scarii si apartamentele sunt inundate de fum si nu se poate respira. Chiar nu puteti sa faceti ceva? Atat de mare este nesimtirea?
  • Da transylvaniaopen nu poti rata....da nu stiti raspunde la un telefon.
  • Surpriza ar fi sa va faceți treaba. După 20-30 minute de stat în așteptare se închide apelul cu un mesaj în care spuneți ca o sa sunați voi înapoi...dar nimic.
  • ACEASTA BANCA POATE FI CONTACTATA DIRECT LA TELEFON? SAU TELEFONUL ESTE UN INSTRUMENT DE COMUNICARE ARHAIC?
  • Înainte sa va faceți reclama, mai bine va puneți la punct cu aplicațiile și personalul. Discuție ieri, de domeniul absurdului cu call center Cluj: rog introducere adresa de e-mail la contul de bursa al fiului meu, nu pot scoate extras de cont fără el. Individa de la call center nu a putut sa meargă mai departe cu identificarea mea pentru ca nu am putut sa ii spun ce tranzacții au fost făcute în noiembrie deoarece aberația de aplicație BT pay arata doar ultimele 30 de zile și nu zilnic și se oprise la luna septembrie. Așadar, nu a vrut sa îmi introducă adresa de emai cu toate ca restul datelor de identificare au fost ok. Ma întreb la ce bănci mai exista aplicații ce arata tranzacții cu întârziere de 40 de zile? De ce operatorii voștri fac tot posibilul sa ne trimită la coada la bănci când se poate rezolva online? Când ieșiți din evul mediu și ajungeți în sec 21??? Dacă merg la banca, voi închide contul și îl voi deschide la ING, spre exemplu, pentru ca sunt mult mai ok.
  • Bună ziua sunt un client fidel al bănci Transilvania ne puteți spune de ce nu merg bancomatele pentru depunere în Timișoara? La o banca merge doar unul singur nici pentru extragere nu merg cam tot timpul și sa formează cozi imense.
  • Am de făcut o reclamatie la dvs. Sunt client la BT si locuiesc în Constanța în centrul vechi al orașului și sucursala de pe strada Ștefan cel Mare nr.21 și tocmai ce fost acolo pentru a depune o suma numerar în contul meu de card de debit însă ce sa vad, bancomatul cu depunere era scos din funcțiune iar celalalt era doar pentru retrageri! Va rog sa îmi spuneți ce se întâmplă? Eu în fiecare luna depun bani de facturi Enel, Radet, Netflix și plătesc la ATM-ul pentru achitat facturi și rate folosind banii depuși pe cardul de debit . Acum ce se va întâmpla? Ați scos definitiv bancomatul de depuneri numerar din uz? Sau este o defecțiune? Va rog frumos sa îmi dați răspuns! Este inadmisibil sa stam la coada la ghișeu luna de luna pentru a depune banii de facturi ! Suntem sătui de stat la cozi !
  • etc, etc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe