Amarazeanu de la Civil Speed s-a mutat in... vestul tarii! Nu-l mai iubesc “mahării“ de la Valcea?!

duminică, 3 decembrie 2023

Firma de constructii din Valcea, CIVIL SPEED, a controversatului afacerist Mircea Amarazeanu s-a mutat in... vestul tarii. Civil Speed a obtinut recent un contract in valoare de peste 2 milioane de euro: “AMENAJARE URBANISTICA CU PISTA DE BICICLETE, PODETE SI RIGOLE PENTRU APA PLUVIALA IN COMUNA SELEUS, JUDETUL ARAD”. Valoarea estimata a procedurii este de 11.517.477,40 lei si se compune din: - cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 11.464.665,87 lei - cap. 5.1.1 din DG - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 52.811,53 lei. Valoarea totala finala a achizitiei (fara TVA): 10.251.975 lei.

 

Anunt de participare simplificat:

SCN1130252 / 24-08-2023

Anunt cu transmitere la JOUE:

Nu
DATE ADITIONALE

Date aditionale

Prezentul anunt de atribuire vizeaza indeplinirea obligatiilor prevazute in directiva privind vehiculele curate?Nu .
SECTIUNEA I: AUTORITATEA/ENTITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire si adrese

COMUNA SELEUS
Cod de identitate fiscala3518873,
Adresa:Strada: -, nr. 200,
Tipul juridic al cumparatorului:Autoritate locală,
Localitate:Seleus,
Cod NUTSRO421 Arad,
Cod Postal:317290,
Tara:Romania,
E-mail:primseleus@gmail.com,
Telefon:+40 257329101,
Fax:+40 257329343,
Persoana de contactCristian Branc,
Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante(URL)https://comuna-seleus.ro/.
Adresa profilului cumparatorului (URL)https://www.e-licitatie.ro,

I.2) Achizitie comuna

Contractul implica o achizitie comunaNu .
Contractul este atribuit de un organism central de achizitieNu .

I.4) Tipul autoritatii contractante

Autoritatea regională sau locală

I.5) Activitate principala

Servicii publice generale
SECTIUNEA II: OBIECT

II.1) Obiectul achizitiei

II.1.1) Titlu:

“AMENAJARE URBANISTICA CU PISTA DE BICICLETE, PODETE SI RIGOLE PENTRU APA PLUVIALA IN COMUNA SELEUS, JUDETUL ARAD”

Numar de referinta:

2/ 2023

II.1.2) Cod CPV principal:

45233162-2 Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)

II.1.3) Tipul contractului

Tipul contractului: Lucrari

II.1.4) Descriere succinta:

“AMENAJARE URBANISTICA CU PISTA DE BICICLETE, PODETE SI RIGOLE PENTRU APA PLUVIALA IN COMUNA SELEUS, JUDETUL ARAD” Valoarea estimata a procedurii este de 11.517.477,40 lei si se compune din: - cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 11.464.665,87 lei - cap. 5.1.1 din DG - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 52.811,53 lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.

II.1.6) Informatii privind loturile:

Contractul este impartit in loturiNu

II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)

Valoare 10251975.96 (Pentru informatii despre contractele individuale, a se utiliza sectiunea V. Valoarea totala a achizitiei se completeaza automat pe masura ce se adauga contracte in sectiunea V.2)
Moneda: RON.

II.2) Descriere

II.2.2) Coduri CPV secundare:

Cod CPV principal:

45233162-2 Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)

Coduri CPV secundare:

II.2.3) Locul de executare

Cod NUTS

RO421 Arad

Locul principal de executare:

COMUNA SELEUS, JUDETUL ARAD

II.2.4) Descrierea achizitiei publice:

(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
“AMENAJARE URBANISTICA CU PISTA DE BICICLETE, PODETE SI RIGOLE PENTRU APA PLUVIALA IN COMUNA SELEUS, JUDETUL ARAD” Lucrarile se vor executa în conformitate cu indicatorii și cantitățile prevazuti/ prevazute pe site-ul www.e-licitatie.ro. Durata de executie: 9 luni
SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Descriere

IV.1.1) Tipul procedurii

Procedura simplificata

IV.1.3) Informatii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achizitii:

Contract de achizitii publice

IV.1.6) Informatii despre licitatia electronica

S-a organizat o licitatie electronicaNu

IV.1.8) Informatii despre Acordul privind achizitiile publice (AAP)

Achizitia intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publiceNu
SECTIUNEA V: ATRIBUIREA CONTRACTULUI

V.2) Atribuirea contractului

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.3) Informatii suplimentare

Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli: Pentru vizualizarea documentației de atribuire încarcate în SEAP, operatorii economici trebuie sa aibă un program necesar vizualizarii fișierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatură electronică). Reguli de comunicare și transmitere a datelor: solicitările de clarificări referitorare la prezenta documentație de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secțiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Documentatie, clarificări și decizii” din cadrul anunțului de participare simplificat. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 și vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016 precum și cele de la art. 103 (2) din HG 395/2016. Pentru comunicările ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitările de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilităților tehnice disponibile în SEAP (Secțiunea “Întrebari”). Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achiziției. Comisia de evaluare va analiza și verifica fiecare ofertă din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică. Operatorii economici vor transmite răspunsurile la clarificari și eventualele documente solicitate pe parcursul evaluării ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Întrebari”), în format electronic, semnate cu semnatură electronică, conform Legii nr. 455/2001. Operatorii economici vor respecta modelul de contract de lucrări – formularul nr. 6. Durata de garantie acordata lucrarilor: 36 luni. In cazul in care specificatiile tehnice au fost definite prin trimitere la specificatii tehnice si, ca ordine de prioritate, la standarde nationale care transpun standarde europene, evaluari tehnice europene, specificatii tehnice comune, standarde internationale, alte sisteme de referinta tehnice insituite de catre organismele de standardizare europene sau, in lipsa oricarora dintre acestea, la standarde nationale, la agremente tehnice nationale sau specificatii tehnice nationale referitoare la proiectarea, calcularea si executia lucrarilor si la utilizarea produselor, fiecare trimitere este insotita de mentiunea „sau echivalent”. Acolo unde exista astfel de mentiuni au doar scopul de a identifica cu usurinta tipurile de produs ca si concept si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Autoritatea contractantă informează fiecare ofertant cu privire la deciziile luate în ceea ce priveşte rezultatul procedurii, respectiv atribuirea/încheierea contractului de achiziţie publică, inclusiv cu privire la motivele care stau la baza oricărei decizii de a nu atribui contractul, ori de a relua procedura de atribuire, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la emiterea deciziilor respective.

VI.4) Proceduri de contestare

VI.4.1) Organismul de solutionare a contestatiilor

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa:Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3,
Localitate:București,
Cod Postal:030084,
Tara:Romania,
E-mail:office@cnsc.ro,
Telefon:+40 213104641,
Fax:+40 213104642,
Adresa (adrese) Internet: (daca este cazul)http://www.cnsc.ro.

VI.4.3) Procedura de contestare

Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare:

Eventualele contestații se pot depune la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor/instanța competentă și vor fi soluționate potrivit Legii nr. 101/2016, actualizata. Termenul de depunere al contestației: în conformitate cu Legea nr. 101/2016, actualizata

VI.4.4) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind procedura de contestare

Comuna Seleuș
Adresa:Strada Principala nr. 200,
Localitate:Seleus,
Cod Postal:317290,
Tara:Romania,
E-mail:primseleus@gmail.com,
Telefon:+40 257329101,
Fax:+40 257329343,
Adresa (adrese) Internet: (daca este cazul)https://comuna-seleus.ro.

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

16 ian. 2024

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2025 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe