Compania DIANA, controlată de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, are în plan investiţii de 3 milioane de euro pentru anul curent, care vor merge către producţie şi instalarea de panouri solare, potrivit reprezentanţilor săi.
„Pentru anul curent, plănuim să investim aproximativ 3 mil. euro în echipamente tehnologice şi active de producţie şi pentru instalarea panourilor solare, cu scopul de a eficientiza consumul energetic şi de a reduce impactul nostru asupra mediului“, au răspuns reprezentanţii DIANA. Ei au adăugat că principalele priorităţi de investiţii pentru viitor includ eficientizarea energetică şi extinderea staţiei de epurare, în contextul în care la nivel mondial se discută tot mai mult despre protejarea mediului şi sustenabilitate. „Efectuăm analize riguroase ale rentabilităţii pentru toate investiţiile propuse. Acest lucru ne ajută să identificăm oportunităţile cu cel mai mare potenţial de returnare a investiţiilor“, au menţionat oficialii potrivit zf.ro
Compania DIANA a fost înfiinţată în 1991, pornind cu un magazin alimentar, iar acum are 65 de magazine şi o fabrică de producţie şi prelucrare a cărni şi în 2022 a cumpărat compania Magic Tic Tac, producătorul brandului Pescăria Magic. În prezent, se află în top 15 producători de carne.
„În ceea ce priveşte lanţul de magazine DIANA, menţinem ritmul remodelărilor şi expansiunii reţelei, dar ne orientăm şi spre digitalizare şi un sistem automat pentru gestionarea ambalajelor”, au explicat reprezentanţii firmei.
Prima fabrică de carne a companiei a fost deschisă în 1996 şi avea o capacitate de 2-3 tone/zi. În acea unitate lucrau 20 angajaţi. În 2000, DIANA a preluat foasta industrie a cărnii Vâlcea – CARVIL – şi a ajuns la un număr de 280 angajaţi în noua fabrică, iar în 2020 a extins unitatea de producţie.
În 2022, DIANA a înregistrat o cifră de afaceri de 386 de milioane de lei, în creştere cu circa 40% faţă de anul anterior, având un număr de 594 de angajaţi, conform informaţiilor oferite de reprezentanţii companiei.