Pentru a ajunge la un număr cât mai mare de clienți, companiile nu se mai bazează azi doar pe reclame tipărite, publicitatea televizată și promoții la radio.
Multe companii și-au mutat o mare parte din strategiile lor de publicitate și marketing în mediul online.
Agențiile de marketing digital propun strategii de promovare, au tehnici care le permit obținerea de rezultate pentru clienții lor. Companiile folosesc toate tipurile de metode de promovare online sau offline, în funcție de bugetul lor și de industrie.
Există diferite tehnici de promovare pe care le poate utiliza o firma marketing.
Să vedem care sunt aceste tehnici și soluții care aduc succesul promovării online, maximizând rezultatele obținute, cu un buget modic.
Optimizarea pentru motoarele de căutare este procesul de promovare a site-ului web sau a blogului companiei tale, cu scopul de a-l clasa mai sus în listele motoarelor de căutare populare atunci când utilizatorii de Internet caută anumite expresii și cuvinte cheie. De regulă companiile apelează la specialiști, care au instrumentele necesare pentru a asigura o promovare eficientă și o poziționare cât mai favorabilă în clasamentul motoarelor de căutare.
Poți începe prin a obține o adresă URL ușor de utilizat ( URL este un acronim pentru Uniform Resource Locator sau adresa site-ului web). Pentru eficientizarea SEO, trebuie să analizezi toate expresiile din două până la cinci cuvinte care descriu cel mai bine afacerea ta. Odată ce site-ul tău a fost optimizat, vei putea promova afacerea pe diferite canale, pentru a asigura trafic. Când publicul tău țintă a intrat în contact cu reclamele oferite de compania ta, este foarte probabil să reacționeze și multe din contacte să ducă la vânzări.
Un număr mare de directoare de afaceri online listează toate afacerile dintr-o anumită zonă, o anumită industrie sau ambele. De cele mai multe ori, aceste site-uri se bazează pe veniturile din publicitate pentru a obține profit. Aceasta înseamnă că dacă au cât mai mult conținut de oferit, cu atât câștigă mai mulți bani, pe termen lung. Din acest motiv, cele mai multe directoare online de afaceri sau servicii vor fi bucuroase să-ți listeze compania gratuit, dar trebuie să iei inițiativa de a le contacta.
Buletinele de tip newslettere sunt o modalitate excelentă de a ajunge la anumite grupuri de consumatori. De exemplu, dacă vinzi produse pentru sporirea imunității, poți oferi publicitate într-un buletin informativ care conține informații valoroase pentru sănătate. Acest gen de publicitate necesită de asemenea sfatul unui specialist, care te poate ajuta să concepi cele mai interesante newslettere, care au șanse sporite să ajungă la clienții tăi.
Marketingul prin e-mail este o versiune online a corespondenței directe. În loc să trimită unui client un fluturaș sau o reclamă, această formă de marketing online permite companiilor să trimită aceleași informații, sau chiar mai multe, prin e-mail. Companiile au o mare varietate de opțiuni cu privire la conținutul ce poate fi plasat într-o campanie de marketing prin e-mail, inclusiv cupoane de reducere, buletine informative, invitații la evenimente speciale și invitații la sondaje de opinie.
Cunoscută și sub denumirea de marketing pentru motoarele de căutare, publicitatea ppc ( pay per clic) funcționează atunci când afacerile plasează anunțuri pe site-uri web care apar în clasamentele motoarelor de căutare. Reclamele sunt de obicei plasate în panouri superioare sau laterale speciale, care sunt separat destinate pentru anunțurile plătite. Majoritatea motoarelor de căutare oferă companiilor posibilitatea de a licita pentru spațiul publicitar din paginile lor. Compania care este dispusă să plătească cel mai mult de fiecare dată când un utilizator de internet face clic pe anunț obține locul cel mai favorabil.
Scriind și trimițând articole informative în diferite directoare de articole online, vei putea atrage trafic pe site-ul afacerii tale prin intermediul casetei de resurse de la sfârșitul articolului. Acest lucru poate avea un efect pozitiv pe termen lung asupra oricărui business. Scriind despre produsele sau serviciile tale, vei atrage cititori și vei obține notorietate. În plus, aceste articole vor fi, de asemenea, capabil să atragă trafic din motoarele de căutare către site-ul tău.
Videoclipurile sunt o modalitate eficientă de a-ți promova site-ul web, magazinul online sau blogul. Cele mai urmărite videoclipuri sunt cele care integrează și alte metode de promovare, au un conținut interesant, un scenariu care captează atenția publicului. Poți crea un cont Youtube pentru compania ta și acolo vei putea prezenta video-uri de interes, legate de business-ul tău. Un videoclip cu numeroase vizualizări va conduce potențialii clienți către website-ul tău și implicit ar putea genera vânzări.
Toate aceste tehnici de promovare, ca și altele, sunt aplicate corect de agenții specializate în marketing online, cum este agenția re7consulting din București.
Specialiștii de aici te pot ajuta să aplici corect metodele de promovare online, în funcție de obiectivele tale și de bugetul de marketing online pe care îl ai la dispoziție.
Web Design by DowMedia