Ți-ai deschis o afacere de curând și nu știi cum s-o faci să devină mai cunoscută? Ai un business de mai multă vreme, însă vrei să atragi mai mulți clienți? Ai schimbat identitatea mărcii și dorești ca oamenii să afle acest lucru, pentru a-ți spori vânzările? Ei bine, acest articol îți este dedicat în oricare dintre situațiile menționate și ți-a pregătit câteva sfaturi de care este necesar să ții cont dacă vrei să deții o afacere de succes sau, pur si simplu, ai nevoie de puțin ajutor pentru job-ul tău.
Prima dintre metodele pe care acest articol ți le-a pregătit pentru a atinge succesul afacerii tale este SEO. Acesta constă în poziționarea printre primele rezultate organice în cadrul motorului de căutare a site-ului tău cu ajutorul marketingului prin conținut, care are rol informațional, pentru a genera engagement-ul publicului tău țintă. Aici intră articolele de content marketing, cele de blog simplu sau holistice ori articole Native Advertising, așa că nu ezită să apelezi la acest tip de conținut pentru promovarea afacerii tale.
O altă variantă la care oamenii apelează în vederea obținerii unor rezultate vizibile pentru afacerea lor sunt campaniile targetate, adica Search Engine Marketing, care constă în PPC – Pay per click și Google Ads. Spre deosebire de SEO, această metodă este plătită. În acest sens, cei de la SMSO oferă, celor care au nevoie, servicii de marketing prin campanii targetate prin intermediul SMS-urilor, în scopul atragerii clienților. Cum funcționează acest tip de campanii targetate? Ei bine, cu ajutorul geolocalizării, al codului CAEN sau în urma identificării valorii facturii sau a roaming-ului pentru a determina nivelul financiar al publicului tău țintă, variante care, cu siguranță, îți vor garanta succesul.
Ultimul sfat pe care acest articol ți l-a pregătit este prezența pe rețelele de socializare a brandului tău. Un alt mod de a genera engagement-ul clienților tăi, a-i menține fideli sau a atrage noi potențiali clienți este social media marketingul. Pentru aceasta, va trebui să identifici clar care sunt platformele pe care publicul tău țintă le frecventează, pentru a fi și tu prezent acolo unde este necesar. Dacă ai conturi pe mai multe rețele de socializare decât e cazul, riști să pierzi clienți, deoarece nu vei avea timp să generezi conținut de calitate pe niciuna dintre acestea și vei rata publicul tău țintă, pentru că nu știi unde și cum trebuie să-l abordezi corespunzător.
Așadar, pentru a te bucura de un business de succes, este nevoie, în primul rând, să cunoști preferințele clienților sau potențialilor clienți, pentru a ști cum să ajungi la ei și să îmbini toate metodele de promovare expuse mai sus, în funcție de factori sociali, demografici sau culturali. Nu încerca să pui accent pe produsul sau serviciul tău în promovarea acestuia, ci pe cum îi poate ajuta acesta pe clienții sau potențialii tăi clienți.
Sursă foto: Pixabay.com
Web Design by DowMedia