În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 și în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania urmărește îndeaproape situația din fiecare localitate unde își desfășoară activitatea și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea activității de furnizare a gazelor naturale, energie electrică și servicii tehnice.
Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
Clienții care nu sunt familiarizați cu utilizarea mediului online, ne pot contacta și în centrele de relații cu clienții unde au fost luate toate măsurile ce se impun pentru a ne desfășura, în siguranță, activitatea curentă (asigurarea menținerii distanței fizice necesare, separatoare de plexiglas, purtarea obligatorie a măștii de protecție, amplasarea de soluții dezinfenctante).
Reamintim clienților noștri că centrul de relații cu clienții din Râmnicu Vâlcea, cu sediul în strada Ferdinand nr. 34A, este deschis de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.00.
În funcție de evoluția contextului pandemic, vom reveni cu alte informări importante pentru clienții noștri.
Web Design by DowMedia