Câte documente sunt înregistrate anual în instituția dumneavoastră? Cât de des se depășește termenul de răspuns al unei sesizări a cetățenilor sau de eliberare a unei cereri? De câți angajați ar mai fi nevoie în organizație pentru a putea ajunge la un flux de lucru rapid și eficient?
Peste 400 de primării și-au eficientizat procesele de lucru și au redus semnificativ birocrația în ultimii 5 ani, utilizând soluția Regista. Aplicația este dezvoltată de Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală. Zitec este una dintre puţinele companii româneşti recunoscută oficial ca Partener Gold Microsoft și este certificată conform Standardului ISO 9001:2015 pentru Sistemul de management al calității.
Regista automatizează activitatea din instituțiile publice, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât și cea între funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite.
Prin modulele de registratură electronică și managementul documentelor, Regista asigură evidența registrului de intrări și ieșiri al organizației, gestionarea fluxului de lucru și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor, într-un mod rapid și eficient.
Totodată, Regista este prima aplicație care respectă Codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice prin modulul e-Guvernare și Monitorul Oficial Local. Astfel, acoperă o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, până la depunerea de sesizări.
Aplicația permite integrarea secțiunii Monitorul Oficial Local pe website-urile primăriilor, prin care se publică automat documentele și informările publice, fără a fi necesare activități suplimentare în panoul de administrare a website-ului, reducând astfel considerabil timpul alocat acestei activități.
Optând pentru registratura online, cetățenii au posibilitatea să verifice de acasă sau de la birou starea cererilor depuse, ceea ce scade semnificativ numărul cozilor formate la ghișeele instituțiilor. De asemenea, prin intermediul portalului, se pot trimite online sesizări pentru o gamă largă de aspecte identificate de către cetățeni, ce țin de viața de zi cu zi a localității, precum: parcări neregulamentare, semnalizare rutieră, transport public, iluminat și multe altele.
„Procesul de gestionare a documentelor a devenit mult mai ușor de când folosim Regista, iar comunicarea între departamente este mult îmbunătățită. Pe de altă parte, și timpul de răspuns pentru solicitările venite din partea cetățenilor noștri a fost redus semnificativ, aceștia având posibilitatea să verifice online stadiul în care se află cererile lor fără a se mai deplasa la sediul nostru. În plus, aplicația este foarte ușor de folosit, mai ales că nu necesită instalare, putând fi accesată direct din browser”, a declarat Constantin Aleca, Primarul orașului Bălcești, jud. Vâlcea.
În prezent, aplicația Regista ajută la eficientizarea și digitalizarea activității interne din peste 400 de instituții publice și companii din 40 de județe din țară. Prin intermediul aplicației au fost procesate peste 7 milioane de documente.
Pentru a afla mai multe informații despre funcționalitățile aplicației și cum poate îmbunătăți Regista activitatea instituției publice sau a companiei din care faci parte, intră pe www.regista.ro și solicită un demo gratuit.
Web Design by DowMedia