Distribuitorul IVECO Guest Truck și Van ajută operatorii să depășească orice îngrijorare cu privire la gama de vehicule cu combustibil alternativ, prin cea mai recentă demonstrație practică realizată pentru retailerul online Ocado.
Deși 30% din flota Ocado este compusă deja din vehicule pe bază de CNG, Graham Thomas a dorit să depășească preocupările șoferilor cu privire la capacitatea CNG pentru rutele mai lungi, cum ar fi de la baza Hatfield a operatorului până la depozitele sale din Manchester și Leeds.
Thomas spune: „Înainte de a introduce orice vehicul CNG în flotă, a trebuit să aruncăm o privire foarte atentă asupra logisticii rutelor și a aprovizionării cu combustibil, deoarece singura restricție practică pentru vehiculele CNG este să nu aibă opțiunea de a alimenta cu combustibil în afara bazei noastre”.
„În timpul călătoriei, IVECO NP400 Stralis 4 × 2 cu remorca sa ușor încărcată, simulând o sarcină tipică pentru această rută, a obținut 12,4 mpg pe parcursul a 590 km și s-a întors la bază cu combustibil încă rămas în rezervor”, relatează Thomas.
Robert Spittle, directorul Guest Truck și Van, spune că acest lucru este tipic lucrărilor pe care le fac echipele tehnice și de vânzări ale dealerului pentru a depăși obiecțiile cu privire la combustibilii alternativi, pe care le-ar putea avea managerii de flotă sau șoferii.
El spune: „Statisticile de eficiență arată că în acest caz există cu siguranță avantaje atât economice, cât și ecologice în ceea ce privește utilizarea gazului natural comprimat (CNG), iar feedback-ul șoferilor ne spune că nu există niciun compromis în ceea ce privește puterea. Cu toate acestea, lipsa actuală a infrastructurii de alimentare cu combustibil în Regatul Unit indică faptul că este necesară o anumită cercetare și planificare pentru a ne asigura că un vehicul CNG este un adaos bun pentru o flotă. "
Sursa: https://www.gnvmagazine.com/en/ocado-tests-range-of-cng-truck-with-iveco-dealer/
În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.
Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.
Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.
Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.
Web Design by DowMedia