Compania DIANA din Ramnicu Valcea a investit substanțial în achiziționarea unor linii de ambalare și utilaje specifice, iar proiectul amplu de retehnolgizare și modernizare este in plina expansiune.
„Suntem încrezători în creșterea gamei de carne preparată și feliată, ambalate la cantități mici și gramaje fixe. Tendința generală este de a se consuma porții mici și de a preveni risipa de hrană. Amintim aici și carnea de vită, carnea de vită maturată sau preparatele marinate din carne de porc, ale căror gusturi se aseamănă cu cele din bucătăriile românești, rețete de baițuri pentru carne și amestecuri de condimente dezvoltate special pentru gusturi rafinate”, evidențiază Adina Crăciunescu, Director Marketing, Grupul de firme Diana intr-un interviu acordat Revistei Piata.
Vara trecuta vedetă a fost gama „Bun pentru grătar”, ce conține următoarele produse: hamburgeri din carne de vită, cârnați proaspeți, mici, carne marinată, carne feliată – în diverse sortimente. Oferta companiei vâlcene este disponibilă nu doar în rețeaua proprie de magazine Diana, ci și în Carrefour, Supeco, Market, Auchan, Profi, Metro și în comerțul tradițional.
Referindu-se la profilul consumatorului, Adina Crăciunescu, Director Marketing, Grupul de firme Diana, face următoarele aprecieri, conform aceleiasi surse: „Vorbim clar despre un consumator exigent și informat. Exigent, pentru că pasiunea pentru gătit nu înseamnă doar să îți placă să prepari mâncăruri diferite în fiecare zi. Înseamnă o curiozitate nativă, dorința de a experimenta diferite arome și texturi. Informat, pentru că există mii de rețete și clipuri care arată exact cum se gătesc preparatele sofisticate sau nu, iar în magazine apar din ce în ce mai multe variante de produse.”
Web Design by DowMedia