Hermes investește în mai multe unități de tractoare Iveco 4 × 2, alimentate cu gaz natural comprimat (CNG) și va efectua teste cu un camion DAF pe hidrogen anul viitor, ca parte a acțiunii sale de reducere a emisiilor de carbon.
Compania a început să cumpere bio-CNG regenerabil de la CNG Fuels în urmă cu doi ani și are în prezent 30 de camioane alimentate cu gaz natural. Acum extinde flota la 72 de vehicule alimentate cu CNG, cea mai mare din Regatul Unit, care reprezintă aproape jumătate din flota sa de camioane DAF. Camioanele se alimentează la punctul central Hermes’ Warrington și la stațiile terțe din Leyland și Daventry.
Directorul operațiunilor Hermes, Jon Ormond, a declarat că firma de colete a testat și camioanele rigide alimentate cu CNG, dar cu un succes limitat.
În timp ce funcționarea cu bio-CNG asigură reduceri ale emisiilor de carbon cu peste 80% în comparație cu motorina, Hermes va testa anul viitor un camion DAF pe hidrogen cu emisii zero.
Ormond a spus că Hermes a dorit să folosească o varietate de combustibili alternativi cu emisii reduse de carbon pentru a-și atinge obiectivul de a reduce la jumătate emisiile de CO2 până în 2020. „Este periculos să te bazezi pe un singur tip de combustibil”, a spus el. „Guvernul a limitat taxa pentru gazul natural deocamdată, dar nu putem sprijini un singur tip de combustibil.”
Sursa: https://www.gnvmagazine.com/en/hermes-invierte-en-mas-camiones-iveco-con-gnc-2/
În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.
Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.
Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.
Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.
Web Design by DowMedia