Binevenită decizia conducerii Consiliului Județean și a DGASPC Vâlcea de a scoate la concurs cele două posturi de director adjunct de la instituție, după o perioadă de doi ani...! Concret, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere, vacante, astfel: director executiv adjunct; director executiv adjunct economic. Pentru ocuparea celor două posturi de conducere candidații trebuie să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, sau cu diplomă echivalentă. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 1 octombrie 2019 - termenul limită de depunere a dosarelor, 15 octombrie 2019 - proba scrisă.
Prin Hotărârea nr. 699/2019, Secţia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii a decis continuarea activităţii la Biroul teritorial Vâlcea din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism a procurorului Carmen Elena Vălimăreanu, la încetarea mandatului în funcţia de procuror şef al Biroului teritorial Vâlcea din cadrul structurii specializate, începând cu data de 1 decembrie 2019. Conform declarației de avere, Carmen Elena Vălimăreanu a încasat de la DIICOT în anul 2017 suma de peste 2 miliarde de lei vechi, iar soțul său a ridicat circa 1,1 miliarde lei vechi de la firma Energomontaj București. Familia Vălimăreanu mai deține două terenuri (în Băile Govora și Vlădești), o vilă de 300 mp în Govora, două apartamente în Râmnicu Vâlcea, plus mai multe sute de mii de euro în conturi bancare sau plasamente.
Cei 23 de consilieri locali din Râmnicu Vâlcea se pot declara „norocoși”, după ce și-au votat cu propriile mâini majorarea indemnizațiilor la nivelul de 10% din salariul primarului, adică la peste 20 milioane de lei vechi lunar. Totuși, consilierii locali au dreptul la indemnizația lunară doar dacă participă la cel puțin o ședință a autorității deliberative și o ședință a comisiei de specialitate, pe lună, desfășurate în condițiile legii. Astfel, s-a ținut seama de noile modificări legislative aduse prin adoptarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.