Ca parte a coridorului de transport public din capitala statului Puebla, Scania Mexico a livrat 37 de autobuze dotate cu motor pe CNG, certificate Euro VI.
Importanța configurației grupului de propulsie a acestor vehicule pentru călători este data de reducerea zgomotului de cinci ori față de cele echipate cu motor diesel, pe lângă reducerea emisiilor de particule poluante.
Subliniind importanța acestei tehnologii, Enrique Enrich, directorul general al Scania Mexico, a asigurat că utilizarea gazelor naturale s-a dovedit a fi ideală pentru transportul public datorită în mare parte prețului combustibilului (redus și mai eficient), conducând la reducerea costurile de operare ale flotelor.
El a anunțat că firma suedeză a semnat recent un acord de punere în circulație în Columbia, între 2019 și 2020, a unei flote de 481 de autobuze cu motoare cu gaz natural comprimat. În orașul Cartagena operează deja o flotă care funcționează pe CNG.
Executivul a afirmat că, în plus față de țările din America Latină, în alte țări (Marea Britanie, Statele Unite - California, mai multe țări asiatice și europene), gazul natural rămâne cea mai curată, mai economică și viabilă alternativă de utilizare pentru vehiculele de transport urban.
http://www.gnvmagazine.com/en/scania-participa-en-el-primer-corredor-a-gas-natural-en-mexico-2/
În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.
Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.
Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.
Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.
Web Design by DowMedia