Cat valoreaza un advertorial pentru o campanie de marketing online?

luni, 14 ianuarie 2019

 

 

Advertorialele pentru o entitate economica reprezinta o gura de aer proaspat intrucat printre atatea materiale care urmeaza acelasi tipar, prin intermediul unor advertoriale scrise cat mai corect, reprezinta o sursa de informare si de publicitate deosebit de utila pentru consumatorul care cauta la un moment dat un produs sau un serviciu.

Campaniile de marketing online sunt esentiale pentru o afacere intrucat nu numai ca prin acest intermediu se promoveaza noi concepte dar se si obtin rezultate benefice care pot sa fie convertite in bani dupa un anumit timp.

 

            Valoarea unui advertorial

 

Exista doua tipuri de advertoriale: pentru SEO si pentru SEO si trafic. Insa pentru ca advertorialul care este incorporat in campaniile de publicitate sa fie de calitate, acesta trebuie sa fie relevant pentru afacere, sa fie publicat pe un website cu vechime si autoritate, pagina pe care se publica sa fie cat mai saraca in link-uri externe si procentul de advertoriale sa fie unul destul de mic.

 

Tipuri de advertoriale in functie de scopul publicarii

 

In cazul in care advertorialul este publicat in scopul de a atrage trafic, atunci este necesar sa se estimeze si traficul generat de advertorialul respectiv. Adevaratele probleme apar in momentul in care acestea trebuie evaluate. Fiecare blogger sau site are propriile preturi in functie de estimarile personale. Mai ales daca vizati sa publicati advertoriale pe site-uri de stiri sau blog-uri cunoscute atunci trebuie sa va asteptati la preturi foarte mari. Preturile sunt calculate pentru trafic intrucat se considera ca site-ul promovat primeste in mod automat cateva zeci de mii de vizite.

 

Cum introduci advertoriale in campaniile de marketing online

 

Pentru a putea fi incorporate cat mai bine in campaniile de promovare online, advertorialele trebuie sa fie unice, sa aiba un continut din care sa lipseasca cu desavarsire duplicatul.

In cazul in care doriti sa va creati o promovare online la inceput de drum si ati decis ca advertorialele pot sa aduca un aport real in campaniile create de dumneavoastra, atunci pentru a putea testa apele si pentru a putea sa va construiti audienta intr-un ritm normal, atunci recomandarea specialistilor este sa va orientati catre blog-uri mai putin cunoscute, site-uri de stiri locale unde exista o concurenta de nivel mediu. Aceasta este una dintre strategiile cele mai bune pe care orice firma aflata la inceput de drum poate sa o puna in aplicare.

 

Unde publicati advertoriale

 

Puteti sa publicati pe site-uri de comunicate de presa advertoriale gratuite sau pentru o suma destul de modica unde avantajul SEO este mult mai mare datorita numarului mic de link-uri externe si continutul unic. De evitat sunt blog-urile noi unde sunt foarte multe link-uri externe si peste 50% din continut este reprezentat de advertoriale. Site-urile care sunt create in mod special pentru advertoriale sunt cele mai pasibile de penalizare.

 

Advertoriale de calitate - raspunsul pentru campanii online de succes

 

Pentru cele mai bune rezultate trebuie sa alegeti site-uri cat mai curate, cu foarte putine link-uri externe, continut pentru user si un numar mic de advertoriale in raport cu numarul de articole per site.

Advertorialele reprezinta un instrument de promovare eficient de care puteti sa profitati atat pentru SEO, PR si pentru notorietate. Pentru a avea un succes mare cu aceste advertoriale asigurati-va ca informatiile transmise catre consumator sunt foarte bine documentate, reale, utile si aduc plus informatie pentru utilizatorul potential client.. Daca angajati pe cineva care sa scrie advertorialele pentru dumneavoastra asigurati-va ca rezoneaza cu afacerea dumneavoastra si veti putea sa oferiti vizitatorilor o experienta placuta de fiecare data cand acceseaza informatiile pe care le puneti la dispozitia lor.

Pana la urma nu conteaza cat platesti pentru un advertorial intrucat cel mai mult conteaza unde publici si calitatea articolului si a publicatiei. Alegand cat mai intelept puteti planifica o campanie de advertoriale de succes si care, in acelasi timp,  sa ofere vizitatorilor cat mai multe informatii utile.

Articol scris de iXpr.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • CMF: 31240006
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe