Parlamentul german a adoptat o rezoluție pentru scutirea de taxele de autostradă, pentru autovehicule ce folosesc gaze naturale comprimate și lichefiate (CNG și GNL) de la 1 ianuarie 2019 până la 31 decembrie 2020
Scutirea de taxe va avea un impact pozitiv si de lunga durta, dincolo de frontierele germane, datorită poziției centrale a țării pe principalele rute europene.
IVECO salută scutirea taxei de autostradă in ceea ce priveste stimularea pe care o va oferi industriei de transport si a trecerii la vehicule pe tracțiuni alternative de gaze naturale, adăugând astfel si avantaje economice la cele deja existente de mediu.
IVECO participă la inaugurarea unei noi stații LNG în Bolzano, pe ruta Brennero, care leagă Italia, Austria și Germania și livrează FERCAM, o companie de logistică lider care operează în Italia și Germania, primul camion LNG din flota lor.
Parlamentul federal german a aprobat rezoluția de a scuti vehiculele alternative de tracțiune de gaze naturale de peste 7,5 tone de la taxele de autostradă (MAUT) de la 1 ianuarie 2019 pentru o perioadă inițială de 2 ani. Începând cu anul 2021, scutirea va rămâne în continuare pentru componenta de poluare și nu pentru componenta de infrastructură și zgomot.
Pierre Lahutte, președintele mărcii IVECO, a declarat: "La mai puțin de o lună după ce istoria IVECO a avut loc la Hannover IAA 2018, standul său zero cu motor diesel demonstrând capacitatea sa de a oferi o gamă completă de motoare electrice alternative, CNG și GNL, scutirea taxei de autostradă pentru camioanele GNC și GNL. Acest lucru completează subvențiile deja anunțate în iulie pentru a sprijini achiziționarea acestor vehicule. Germania se află în intersecția logisticii europene și orice decie a autorităților de aici va accelera introducerea camioanelor alimentate cu gaz pe continentImpactul va fi masiv. Și astăzi suntem în Bolzano pentru inaugurarea unei noi stații GNL pe Brennero. "
IVECO salută această rezoluție, care confirmă viziunea deținută de mult timp pentru un transport durabil care consideră că gazul natural este tehnologia matură. Ca urmare a mai mult de 20 de ani de experiență în dezvoltarea și susținerea vehiculelor cu gaze naturale, IVECO conduce astăzi calea cu o ofertă completă de vehicule CNG și GNL, de la vehiculul utilitar ,,Daily NP’’ până la prima adevărată distanță lungă a camionul NP Stralis, care oferă cele mai bune performanțe și avantaje de confort, împreună cu avantajele economice și de mediu ale gazelor naturale, cu autonomie de până la 1.600 km: soluția perfectă pentru a profita din plin de noile subvenții și scutiri.
LNG și CNG capabile să îndeplinească cerințele specifice practic din toate sectoarele - de la transportatorii de mărfuri care transportă tractoare mici cu tractorul Stralis NP la companiile de logistică care operează la toate distanțele: de la Eurocargo NP de 206 CP pentru misiuni urbane și interurbane alegerea de 330 CP, 400 CP și 460 CP Stralis NP pentru transportul pe distanțe lungi
Aceste vehicule oferă beneficiile ecologice totale ale gazului natural, cel mai curat combustibil fosil: generează cu 90% mai puțin NO2; 99% mai puțin PM; și, cu biometan, cu 95% mai puțin CO2 decât echivalentul lor diesel. În plus, gazul natural deschide posibilitatea unei tranziții la o economie circulară bazată pe generarea de energie provenită din deșeuri organice sau agricole, capabilă să obțină chiar emisii negative de GES și sechestrarea carbonului, deoarece se bazează pe emisiile naturale de carbon / ciclu organic.
Vehiculele cu gaz natural au de asemenea avantajul unei funcționări extrem de silențioase. Tehnologia IVECO Natural Power, bazată pe procesul Otto, atinge niveluri de zgomot sub echivalentul motorinei, oferind operatorilor de logistică un avantaj competitiv pentru livrările urbane și de noapte.
Sursa:
https://www.iveco.com/en-us/press-room/release/Pages/IVECO-welcomes-NG-toll-exemption-in-Germany.aspx?utm_medium=display&utm_campaign=sustainability&utm_source=linkedin&utm_content=NaturalGas&utm_term=#
În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.
Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.
Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.
Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.
Web Design by DowMedia