În urma apariţiei în presă a unor suspiciuni privind modul de alegere a „partenerului” care să organizeze spectacolele de Zilele Imnului Naţional, precum şi suma alocată de la bugetul local, primarul Râmnicului, Mircia Gutău, a decis zilele trecute organizarea unei licitaţii transparente, conform cu noua lege a achiziţiilor publice. Astfel, primăria invită orice firmă să depună ofertă în cadrul procedurii simplificate de atribuire a contractului de servicii, cu denumirea „Spectacole şi foc de artificii, organizate pe Splaiul Independenţei cu ocazia Zilei Imnului Naţional 2016”, la o valoare estimată de 180.080 lei fără TVA. Termenul de deschidere a ofertelor este data de 22 iulie 2016, ora 10.00. Potrivit caietului de sarcini, prestatorul va oferi întreaga gamă de servicii, transformând evenimentul „Spectacole cu ocazia Zilei Imnului Naţional 2016” într- un eveniment de bună calitate şi bun gust, ce va însuma o serie de momente ce se vor desfăşura în perioada 29-31 iulie 2016. Organizarea şi implementarea evenimentului va consta în achiziţia următoarelor servicii: servicii de organizare şi prestare evenimente artistice (organizarea de concerte muzicale live din domeniile muzicii populare, pop şi rock, spectacol de lasere, spectacol pirotehnic (focuri de artificii); servicii anexe şi conexe organizării şi prestării evenimentelor artistice (servicii de închiriere, montare şi demontare a scenotehnicii pentru concertele muzicale, servicii de plată a taxelor aferente prestării unor spectacole muzicale). Ofertantul va prezenta o listă cu minimum 7 artişti sau formaţii, din care cel puţin un artist să fie de clasă „A”, din care, ulterior semnării contractului, de comun acord cu autoritatea contractantă, se vor selecta artiştii ce vor concerta în cele trei zile ale avenimentului. Prestatorul va fi responsabil pe durata întregului eveniment de serviciile minime obligatorii aferente organizării evenimentelor (asigurarea participării minimului de formaţii şi artişti, personalităţi etc, conform cerinţelor de mai sus, asigurarea condiţiilor pentru repetiţii ale spectacolelor, asigurarea amenajării locaţiilor de desfăşurare, a instalaţiilor şi materialelor specifice, conform cerinţelor si specificaţiilor prezentului caiet de sarcini). Prestatorul va desemna un coordonator de eveniment care va colabora în permanenţă cu reprezentanţii desemnaţi de achizitor. Prestatorul (persoana juridică) precum şi coordonatorul de eveniment (persoană fizică), trebuie să fie posesori ai unei expertize de cel puţin 3 ani de activitate în domeniul organizării de evenimente şi să mai fi organizat minim 3 evenimente similare. În ceea ce priveşte spectacolul pirotehnic (focurile de artificii), prestatorul va obţine autorizaţiile necesare de la ISU şi de la Poliţia Română (Departamentul „Arme şi Muniţii”), precum şi toate celelalte avize impuse de Legea nr. 207/2004. Ambulanţa, Pompierii, toaletele ecologice, colectarea deşeurilor, dirijarea circulaţiei, asigurarea curăţeniei în zona vizată de eveniment etc. vor fi asigurate si coordonate de către achizitor. Prestarea serviciilor va începe în maximum 24 de ore de la primirea ordinului de începere a prestării din partea autorităţii contractante. Programul final poate suferi mici modificări, acesta fiind definitivat şi aprobat de autoritatea contractantă ulterior semnării contractului şi respectat întocmai de către furnizorul de servicii desemnat câştigător, fară costuri suplimnetare pentru autoritatea contractanta. în acest sens, orice modificare a programului va fi comunicată prestatorului cu minim 48 de ore înaintea datei stabilite.
(Petre Coman)
Web Design by DowMedia