Cheltuieli nejustificate şi ilegale de zeci de mii de lei la Teatrul Ariel

joi, 3 iulie 2014

Teatrul finanţat din banii râmnicenilor a înregistrat în ultimul timp cheltuieli nejustificate de zeci de mii de lei, cel puţin asta rezultă în urma unui audit realizat la instituţia de cultură. Unii dintre angajaţi au atât contract de muncă, cât şi contract de colaborare, iar regizorii primesc şi 42.000 de lei pentru punerea în scenă a unei piese. Auditul a fost dispus de primarul interimar Ion Gigi Matei şi a scos la iveală mai multe cheltuieli despre care edilul spune că sunt nejustificate. Printre acestea se numără şi cheltuielile de personal, teatrul pentru copii având nu mai puţin de 67 de colaboratori şi 33 de angajaţi cu contracte de muncă. În plus, instituţia are contract cu o firmă pentru curăţenie, dar plăteşte alte patru persoane care să se ocupe de acest aspect. “La Ariel sunt zeci de contracte de colaborare, ceea ce nu se justifică, iar actorii sunt plătiţi şi atunci când stagiunea este închisă. Am constatat că aceştia sunt plătiţi lună de lună fără ca măcar să treacă pe la serviciu, să fie prezeţi la teatru. Sunt cheltuieli nejustificate foarte mari, regizorii primesc şi 42.700 de lei pentru o piesă de teatru”, precizează primarul interimar Ion Gigi Matei. Organizarea festivalului “Ariel InterFest” este însă picătura care a umplut paharul, asta după ce directorul teatrului a cerut Consiliului Local Râmnicu Vâlcea să aloce c\teva sute de mii de lei pentru eveniment. „Pentru festivalul de teatru din acest an s-a solicitat suma 670.000 de lei. Am vrut să vedem şi noi pe ce vor fi cheltuiţi aceştia bani şi am constatat că se cumpără bannere cu 25.000 de lei, asta în condiţiile în care, ştiţi bine, se pun două sau trei bannere prin oraş. Au mai trecut la cheltuieli şi materiale publicitare de alte 25.000 de lei, plus 80.000 de lei pentru premierea invitaţilor. Mai sunt şi alte cheltuieli care adunate dau 670.000 de lei”, declară primarul Ion Gigi Matei. După ce se va încheia festivalul, managerul teatrului va trebui să explice cum s-a ajuns la aceste cheltuieli. Reprezentanţii primăriei vor analiza modul cum acesta şi-a îndeplinit obligaţiile prevăzute în contractul de management. De asemenea, o parte dintre colaboratorii teatrului nu se vor mai regăsi pe statele de plată ale instituţiei.

Sursa: adevarul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele stiri

  • PUBLICITATE

  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe