Anul acesta se va regândi şi plata medicilor de familie, ţinându-se cont de numărul pacienţilor înscrişi pe liste. Totodată, în fiecare judeţ va fi înfiinţat câte un call-center (de tip sistem de urgenţă 112), la care cetăţeanul poate apela atunci când are nevoie de o consultaţie de la medicul de familie, la ambulatoriul de specialitate sau la spital. Pacientul va fi îndrumat pentru consult de personalul de la call-center către un cabinet de medicină de familie, în funcţie de distanţa la care se află şi de disponibilitatea medicului.
Acesta va fi conectat la call-center printr-un sistem informatizat, va avea o cartelă pe care o va introduce în sistem în momentul prezentării la cabinet. În acest sistem seva putea organiza serviciul de tură, la fel ca în spitale, astfel încât în perioada sărbătorilor, şi nu numai atunci să putem scădea presiunea pe unităţile sanitare cu paturi (respectiv camerele de gardă ale spitalelor). Medicul de familie va avea acces la sistemul de telemedicină în cazurile în care va avea nevoie de opinia unui specialist.
Web Design by DowMedia