• Domnilor de la Consiliul Concurenţei, când vizitaţi „inopinat“ şi societatea care deţine monopolul distribuţiei energiei electrice în Oltenia? Aceştia sunt adevăraţii „rechini“, pe care ar trebui să-i luaţi la purecat.
Pentru că facturile neplătite la timp afectează atât furnizorul cât şi consumatorul, compania CEZ Vânzare a ales să încerce recuperarea creanţelor cu ajutorul unor societăţi specializate.
Începând cu luna iunie 2009, furnizorul de energie electrică CEZ Vânzare a început colaborarea cu două companii specializate în servicii de management al creanţelor din Bucureşti, S.C COFACE S.R.L. şi S.C. EOS KSI România S.R.L., pentru recuperarea creanţelor mai vechi de 60 de zile.
Este important de reţinut faptul că cele două companii vor contacta numai clienţii care înregistrează datorii mai vechi de 60 de zile şi care, conform clauzelor contractuale, ar fi trebuit să fie deconectaţi.
Atribuţiile celor două companii sunt de informare a clienţilor datornici asupra situaţiilor facturilor CEZ Vânzare, precum şi îndrumarea acestora spre a soluţiona cât mai repede aceste sincope în relaţia contractuală.
Datele complete ale acestor două companii agreate de CEZ Vânzare sunt la dispoziţia clienţilor noştri în toate Centrele de Relaţii cu Clienţii din teritoriu. Această colaborare presupune reducerea timpilor de recuperare a creanţelor precum şi diversificarea măsurilor ce se impun în astfel de situaţii.
În cazul în care aveţi nelămuriri sau doriţi informaţii suplimentare despre situaţia dumneavoastră în relaţia cu CEZ Vânzare vă rugăm să apelaţi CEZ Call Center la numărul unic, cu tarif normal, 0251 929, program non-stop.
CEZ Vânzare priveşte cu încredere rezultatele acestui parteneriat şi totodată îşi exprimă speranţa că numărul clienţilor care vor intra în contact cu cele două companii va fi din ce în ce mai mic.
Departamentul de comunicare
CEZ România
NR: Titlul şi subtitlul ne aparţin
Web Design by DowMedia