
În calitate de Vicepreședinte al Comisiei pentru Transporturi, am formulat amendamente la Legea Bugetului pe 2025, la Anexa nr.3/24, MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII.
Politica în domeniul investițiilor publice, propunând un capitol special pentru realizarea etapei de proiectare - faza elaborare studiu de fezabilitate/ proiect tehnic pentru urmatoarele obiective:
1. Podul de peste Râul Olt, între comuna Verguleasa și municipiul Drăgășani
2. Reabilitarea infrastructurii rutiere din Sudul județului Vâlcea pe ruta Măciuca- Stănești-Roiești-Lădești-Fârtățești-Tetoiu- Livezi – Grădiștea- Berbești
La nivel național există o problemă legată de modernizarea drumurilor și a podurilor ce nu sunt conectate la rețeaua de autostrăzi și drumuri expres, problemă abordată de CNAIR superficial, un exemplu fiind podul peste râul Olt care leagă Municipiul Drăgășani de comuna Verguleasa, ce a fost pus în funcțiune prin eliminarea unui sens de mers și fară reparații majore de structură.
Infrastructura rutieră din zonele Măciuca-Stănești-Roiești-Lădești-Fârtățești-Tetoiu-Livezi– Grădiștea-Berbești nu a fost reabilitată și prezintă un adevarat pericol pentru siguranța rutieră.
Nicolae Mîndrescu, deputat AUR de Vâlcea