Compania Don Pedro din Râmnicu Vâlcea, unul dintre principalii producători români de hârtie tissue, a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 251 milioane de lei, în creştere cu 11% faţă de nivelul de 226 milioane de lei de anul anterior, după investiţia realizată în dublarea capacităţii de producţie, potrivit mfinante.ro. Mai mult, firma a raportat un profit net de 20,7 milioane de lei anul trecut, faţă de 14,5 mil. lei anul anterior. Producătorul avea 243 de angajaţi anul trecut, mai arată datele publice, conform zf.ro
Don Pedro promova la începutul anului mai multe anunţuri de angajare pe pagina de Facebook a companiei, căuta mecanici operatori, gestionari, manipulant marfă pentru secţia noua de pe platforma chimică Râmnicu Vâlcea.
Fabrica din Râmnicu Vâlcea produce şerveţele de masă, prosoape de bucătărie din hârtie, hârtie igienică, şerveţele umede. Compania îşi vinde produsele către operatorii din HoReCa dar este prezentă cu produsele şi în marile lanţuri, Carrefour, Kaufland, Metro, Auchan, Cora, potrivit datelor de pe site-ul Don Pedro.
Compania Don Pedro din Râmnicu Vâlcea, unul dintre principalii producători români de hârtie tissue, va aduce 20 de angajaţi calificaţi din Nepal pentru a manevra utilajele din fabrică, după investiţia realizată anul trecut în dublarea capacităţii de producţie.
„Vom mai face angajări. Avem în prezent 250 de angajaţi dar mai este nevoie de oameni. Sectorul HoReCa îşi revine, premisele sunt bune, dat fiind că vindem către companiile din acest sector şerveţele de masă şi prosoape de bucătărie din hârtie. Totuşi, în contextul războiului din Ucraina, nu mai avem certitudinea pe nimic de la o zi la alta“, declara în 2022 pentru ZF, Petrişor Lazăr, director general, Don Pedro.
Liniile de fabricare sunt printre cele mai perfomante utilaje din domeniu, asigurând un nivel ridicat de finisare al produselor. De la tub şi până la ultima foaie din rolă, totul este realizat cu precizie, fapt datorat tehnologiei ce permite pretăierea exactă şi o gofrare de calitate superioară.