|sâmbătă, august 13, 2022
  • Follow Us!

Cum să atragi atenția unei noi clientele și să îți aduci afacerea pe culmile succesului? 

unnamed (4)

Clientul are întotdeauna dreptate…și prioritate. Chiar dacă te afli la început de drum sau deții deja propria patiserie, va trebui să știi cum să faci față competitorilor și să îți păstrezi sau consolidezi reputația. Acestea fiind spune, în articolul de față ai acces la o serie de sfaturi pe care le poți pune în aplicare pentru a menține „vie” relația dintre produsele tale și clienți și pentru a-ți extinde businessul.

4 modalități eficiente prin care să atragi consumatorii pofticioși și să-ți scoți afacerea din tipare

Odată ce ai pus la punct toate formalitățile și ți-ai întocmit planul de afaceri, cu siguranță ți-ai construit un repertoriu impresionant de rețete delicioase pe care ți le-ai perfecționat de-a lungul timpului. Uneori este bine să mergi pe varianta clasică, alteori este bine să ții pasul cu ultimele noutăți, însă un lucru e cert: produsul este cheia succesului. Imediat ce ai creat rețeta perfectă, cum îi poți determina pe consumatori să îți aleagă produsele? Cum te poți diferenția de mulțime? Inspiră-te din ideile de mai jos și consolidează-ți afacerea.

  1. Întâmpină clienții cu un mesaj hazliu și atractiv

Tăblița cu „specialitățile zilei” nu se demodează niciodată. Este un mod simplu, retro și ușor de remarcat care oferă potențialilor clienți o mostră din ceea ce afacerea ta are de oferit. Multe cafenele, restaurante și patiserii așază acest mic panou la intrare și, uneori, aleg să descrie produsele într-un mod inedit sau să introducă o frază amuzantă în context. Este o reclamă bună pentru afacerea ta care nu necesită costuri substanțiale și care poate atrage atenția prin jocurile de cuvinte relevante și bine alese. Astfel vei da de înțeles clientelei că totul se desfășoară într-un cadru prietenos și că nu-ți lipsește creativitatea.

2. Oferă o descriere a produselor în meniu

Orice produs devine mai atractiv odată ce cunoști lista de ingrediente. Toată lumea știe, de exemplu, ce este un croissant, însă dacă acesta conține nucă, glazură, sirop de ciocolată sau alte componente apetisante, cu siguranță vei vrea ca cumpărătorii să le remarce și să fie și mai hotărâți să cumpere. În plus, este o notă informativă importantă pentru persoanele care suferă de anumite alergii sau care pur și simplu apreciază o afacere cât mai transparentă în ceea ce privește ingredientele adăugate. Normele de igienă sunt iarăși importante, așa că asigură-te că folosești mănuși de protecție, ustensile curate și pungi de hârtie pentru patiserie cu care să-i servești pe clienți. Evită plasticul și mergi pe mâna materialelor reciclabile apelând la distribuitori profesioniști precum Evamar.ro, de unde îți poți procura ambalajele necesare pentru afacerea ta.

3. Oferă mostre gratuite

Adesea cel mai bun stimulent este degustarea produselor. Expune câteva mostre gratuite și invită viitorii tăi clienți să se delecteze cu cele mai reușite preparate. Ai însă grijă ca acestea să fie proaspete și ținute în condiții optime astfel încât gustul lor să nu se altereze. Este o strategie simplă, eficientă și economică pe care orice pofticios o va aprecia. Te va ajuta să atragi atenția unei noi clientele, cât și să menții interesul clienților fideli.

4. Folosește era digitală în avantajul tău

O afacere cunoscută trebuie să fie ușor de contactat sau de găsit în mediul virtual. Introdu detaliile afacerii (adresă, număr de contact, program etc.) cu ajutorul aplicației Google My Business pentru a fi ușor de identificat pe Google Maps, alege poze atractive, o descriere relevantă și încurajează-ți clienții consacrați să lase recenzii pozitive. Odată ce ți-ai pus businessul „pe hartă”, nu uita să te afirmi și pe rețelele de socializare.

Simți deja mirosul dulce al succesului? Clienții tăi îl vor sesiza cu siguranță! Urmează sfaturile de mai sus și bucură-te de o afacere înfloritoare.

Sursa foto: Pexels.com

 

Leave a Response