|marți, iunie 28, 2022
  • Follow Us!

TOP 4 moduri prin care să îți îmbunătățești sănătatea oaselor și a articulațiilor 

unnamed

 

Sănătatea oaselor și a articulațiilor tale este extrem de importantă. Iar, pentru a avea grijă de acestea, trebuie să știi că există mai multe modalități pe care le-ai putea accesa și care te-ar putea ajuta la diminuarea anumitor dureri sau inflamații. Specialiștii recomandă să ai o mare grijă în activitățile pe care le întreprinzi în timpul zilei, deoarece, sub o formă sau alta, ți-ar putea dăuna. A fi o persoană activă, din toate punctele de vedere, implică, uneori, și anumite riscuri. Tocmai de aceea există anumite elemente pe care organismul tău trebuie să le aibă.

Iată câteva modalități care te pot ajuta să îți menții oasele și articulațiile sănătoase:

  • Este important să ai grijă de sănătatea ta, mai ales de cea a oaselor și a articulațiilor. Iar, dacă ești o persoană care se confruntă cu dureri sau inflamații, atunci ai putea opta pentru achiziționarea unor suplimente pentru articulații pe care Nutriland.ro le are în ofertă. Există mai multe tipuri de suplimente dintre care poți alege, acestea prezentând glucozamină sau colagen. De asemenea, poți opta și pentru suplimente care conțin condroitină, un element care te-ar putea ajuta la prevenirea deteriorării cartilajului din pricina osteoartitrei.
  • Un alt mod prin care îți poți menține atât oasele, cât și articulațiile sănătoase este menținerea în formă. Exercițiile fizice sunt importante, pentru a avea o mobilitate cât mai bună și pentru a întări grupurile de mușchi. Există anumite sporturi pe care le-ai putea practica, fără a afecta cartilajele, și anume înotul, yoga sau pilates. De asemenea, sporturile de impact ar putea să îți creeze probleme, deoarece se pune multă presiune în zona articulațiilor. Totodată, este important să nu prezinți oscilații în greutate.
  • Pe de altă parte, pentru a avea articulații mai sănătoase, trebuie să fii atent și la poziția corpului tău în timpul zilei, dar și la ridicarea unor greutăți. Poziția de cocoșat ar putea să îți afecteze articulațiile, mai ales în jurul gâtului, șoldurilor și coloanei. De exemplu, atunci când cari un rucsac, este indicat să îl ții pe ambii umeri, pentru a fi o greutate proporționată. În caz contrar, ținerea rucsacului pe un singur umăr ar putea afecta, în timp, sănătatea articulațiilor și oaselor.
  •  Pe de altă parte, specialiștii susțin faptul că persoanele care sunt fumătoare și consumă alcool ar fi mai predispuse spre a suferi de artită reumatoidă. Astfel, experții recomandă să fie un consum minim și să se pună accent pe sănătatea. De asemenea, în condițiile în care te-ai confrunta cu dureri în zona încheieturilor, de exemplu, poți aplica comprese reci sau cu gheață, pentru a le diminua.

Există o multitudine de soluții care te pot ajuta la îmbunătățirea sănătății oaselor și a articulațiilor. Pe lângă un stil de viață sănătos, mișcare zilnică și atenție sporită la eventualele accidentări sau activități care pot cauza probleme, specialiștii recomandă și investirea în anumitor suplimente. Fie că acestea conțin colagen, condroitină, fie că suplimentele au glucozamină sau metilsulfonilmetan, te pot ajuta atât la reducerea durerilor în zona articulațiilor, cât și la prevenirea deteriorării cartilajului din cauza osteoartitrei.

Sursă foto: Pexels.com

Leave a Response