|luni, iulie 4, 2022
  • Follow Us!

Cum alegi săpunurile și loțiunile de corp pentru hotelul tău? 

unnamed (8)

 

https://cdn.pixabay.com/photo/2020/12/29/16/59/hotel-5871015_960_720.jpg 

Vrei ca toți oaspeții care îți calcă pragul să îmbine de minune glamour-ul, eleganța și calitatea? Numeroase hoteluri se folosesc de produse și consumabile hoteliere pentru a pune cel mai bine în valoare competențele și clasa lor. 

Produsele și consumabilele hoteliere, precum loțiunile și săpunurile reprezintă o mare tradiție în industria hotelieră. Numeroși sunt clienții care găsesc o mare plăcere în obiceiul de a duce săpunuri sau loțiuni de corp în bagajele lor atunci când se reîntorc acasă, pentru a le aprecia mai bine după sejurul lor. Iar alegerea produselor de acest gen pentru un hotel nu este una ușoară și nu ar trebui să se facă la întâmplare. 

Micile cadouri din baie sau produsele de răsfăț din baie trebuie să respecte imaginea pe care fiecare hotel vrea să o transmită.

Importanța produselor de genul săpunului, a loțiunii de corp sau a gelurilor de duș pentru o baie de hotel.

Pentru că baia este o parte integrantă din fiecare cameră de hotel, aceasta trebuie să fie cât mai confortabilă, cât mai practică și mai încăpătoare. Iar, săpunurile, loțiunile de corp sau gelurile de duș sunt cele care participă la crearea acestei atmosfere. Sunt cele care vor primi așa cum trebuie toți oaspeții și care îi vor răsfăța așa cum trebuie.

De fapt, vin o mică latură de seducție pentru primirea pe care o vei face tuturor clienților tăi. Percepute uneori ca niște cadouri pentru oaspeți, sunt indispensabile pentru orice hotel.

Și reprezintă, o slabă investiție în raport cu satisfacția pe care acestea le aduc tuturor clienților. Imaginează-ți că unul din clienți a uitat pasta de dinți, gelul de duș sau trusa sa de toaletă. Punând însă la dispoziția sa produsele esențiale pentru îngrijire, va avea totul la îndemână pentru ca sejurul său să fie cel mai plăcut.

Pentru a răspunde de minune tuturor nevoilor diferite ale clienților, ai la dispoziția ta mai multe produse și consumabile hoteliere care se pot comanda chiar și online.

Ce produse pentru baia hotelului se pot alege?

Clienții tăi vor aprecia să aibă la dispoziție produse de înfrumusețare în miniatură. În functie de numărul de stele ale hotelului tau, nu vei oferi aceeași gamă sau aceeași cantitate de produse de bun venit sau de înfrumusețare pentru baie. Printre produsele esențiale de bun venit, găsim gel de duș, săpun și șampon. Acestea sunt cele trei mari clasice care sunt folosite zilnic de clienții tăi. Spălarea corpului, a mâinilor și a părului fac parte din gesturile comune de igienă. Cu cât hotelul tău va fi mai renumit, cu atât mai mult va trebui să investești într-o gamă mai largă de articole de toaletă de hotel. Poți completa apoi gelurile de duș, săpunurile și șampoanele tradiționale cu un balsam, o loțiune de corp, o trusă dentară sau o trusă de bărbierit. Atât femeile, cât și bărbații vor aprecia, de asemenea, comoditatea unei căști de duș și a unui pieptene de păr, a unui prosop foarte pufos sau a unor papuci din frotir. 

Cel mai bine ar fi însă să alegi toate aceste produse în funcție de tipurile de clienți pe care îi primești. De exemplu, în funcție de naționalități, nu au aceleași așteptări. În general, italienii au preferințe pentru produsele sofisticate, în timp ce germanii preferă mai degrabă produsele eco-responsabile. 

Japonezii în schimb, sunt mai sensibili la produsele care îi ajută să se relaxeze. 

În ceea ce privește bugetul consacrat acestor produse, totul va depinde de politica ta pentru serviciul cu clienții. În principiu, acest buget ar trebui să fie proporțional cu prețul camerei și numărului de stele pe care îl are hotelul. Cu cât hotelul tău va afișa prețuri mai mari, cu atât produsele vor trebui să fie mai calitative. Dar, totuși, produsele și consumabilele pentru hoteluri de calitate, propuse de un hotel mai mediu vor face cu siguranță cea mai bună impresie. 

În plus, sunt cele mai practice pentru clienți, dar sunt și veritabile cadouri pentru oaspeți, cadouri extrem de apreciate. Deci, cel mai bine ar fi să îți faci timp să le alegi așa cum trebuie și să le reînnoiești cât mai des. Acest lucru îți va permite și să creezi un efect de surpriză, dar și să testezi produsele care le plac clienților. 

Atunci când clienții se cazează la un hotel, vor să se simtă cât mai bine, dar sunt foarte interesați și de acele lucruri care să îi facă să se simtă mai importanți sau luați în considerare. Astfel că, produsele și consumabilele hoteliere sunt cele care participă la experiența clienților. 

 

Leave a Response