|joi, iunie 30, 2022
  • Follow Us!

Cum să combaţi eficient durerile de spate? 3 soluţii care merită încercate 

unnamed (4)

 

Durerile de spate pot fi foarte deranjante şi pot apărea când ţi-e lumea mai dragă stricâdu-ţi cheful de viaţă. Pe lângă vizita la un medic specialist care e indicată pentru a stabili sau preîntâmpina nişte afecţiuni mai grave există şi alte soluţii bune care pot îmbunătăţi aceste dureri neplăcute.

Iată 3 soluţii eficiente contra durerilor de spate insistente

 

  1. Masajul 

Această variantă este una care contribuie atât la starea de bine din punct de vedere fizic, cât şi psihic, fiind un bun mecanism de detaşare împotriva stresului. Durerile de spate pot apărea din mai multe motive, printre care şi poziţia incorectă sau executarea unor mișcări în mod greşit. Astfel, mergând la masaj poţi ajuta la detensionarea muşchilor şi poţi obţine o mai bună mobilitate. Tratarea durerilor de spate este un proces care îşi face simţite efectele după o perioadă de timp mai îndelungată, fiind nevoie de măcar câteva luni de şedinţe periodice. De asemenea, este indicată continuarea terapiei prin masaj chiar şi după încetarea durerilor pentru prevenirea reapariţiei acestora. 

2. Remediile naturiste 

Există multe plante a căror efecte benefice pot îmbunătăţi durerile neplăcute ale coloanei, printre cele mai populare se regăsesc următoarele: 

  • Ghimbirul: renumit pentru proprietăţile antiinflamatorii  acesta poate fi consumat sub formă de ceai.
  • Tătăneasa: o plantă medicinală care poate fi folosită pentru mai multe afecţiuni, se găseşte atât sub formă de ceai, cât şi unguent pentru aplicarea în zonele afectate.
  • Gheara diavolului: este comercializată sub formă de gel şi poate ameliora rapid durerile intense  prin masarea produsului direct în piele. 

 

De asemenea, putereaplantelor.ro are o selecţie de suplimente foarte bune pentru acest tip de afecţiuni, printre cele mai căutate produse ale lor se numără unguentul pentru spondiloză cervicală, care poate ajuta la ameliorarea durerilor persistente.  

3. Sportul

Lipsa de mişcare este de multe ori motivul principal pentru care apar durerile de spate şi ale coloanei, astfel că trebuie să fii atent la acest aspect şi să găseşti timp pentru nişte activităţi sportive. În funcţie de nivelul de dificultate suportat de fiecare poţi alege un antrenament la sală, o plimbare prin parc sau poate o plimbare pe munte în natură. Dacă optezi pentru varianta de antrenament la sala de fitness, ai grijă la exerciţiile pe care alegi să le execuţi, pentru că s-ar putea să contribui chiar la înrăutățirea problemele lombare sau cervicale pe care le ai dacă nu ai o executare corectă. Astfel, poate ar fi mai bine să faci un antrenament supravegheat şi ghidat de un antrenor, măcar la început până înveţi să ai o poziţie corectă. 

Aşadar, orice din cele trei sugestii ai alege trebuie să ţii cont că niciuna nu suplineşte vizita la medic şi nu pot trata afecţiuni grave, ci doar pot contribui la prevenirea şi îmbunătățirea stării tale fizice. E important să te documentezi bine (din surse sigure şi de încredere) înainte de a pune în aplicare orice metodă şi să alegi cea mai bună variantă pentru stilul tău de viaţă.

Sursa foto: pexels.com

Leave a Response