|luni, iunie 27, 2022
  • Follow Us!

Ce business nu-și dorește angajați de calitate? Iată cum poți avea angajați care să respecte valorile companiei tale 

unnamed (1)

 

Un business nu este deloc ușor de condus, mai ales dacă te încurcă anumite aspecte care ar trebui să fie importante pentru funcționarea companiei tale, cum ar fi noile aparaturi tehnologice sau calitatea angajaților. Până nu afli unde trebuie să faci schimbări mai exact, nu vei putea îmbunătăți mediul de lucru în compania ta și cel mai probabil, nu vei avansa absolut deloc. De aceea, este recomandat să rămâi la articolul următor ca să afli cum ai putea să îmbunătățești mecanismul business-ului tău. 

Cum poți să faci schimbări pozitive în compania ta?  

Caută ajutor din exterior

Căutarea angajaților noi este un drum greu, mai ales dacă tu trebuie să conduci procesul de recrutare și interviurile. Este necesar să investești timp, energie și atenție ca să-ți alegi angajații potriviți. Pentru firmele mici este destul de ușor să alegi angajați, mai ales dacă ai nevoie de personal în departamentul financiar sau de marketing, dar când ai nevoie de un număr mai mare de oameni sau de profesioniști în anumite domenii, soluția ar fi să apelezi la o agenție de leasing pentru angajați. HumanSource este partenerul perfect care te va ajuta să-ți alegi angajații potriviți, pentru că procesul este simplu și rapid, cu mult mai puțină birocrație și ei îți vor furniza personalul de care ai nevoie pe baza datelor de profil pe care le oferi. 

Leasingul de personal este o soluție rapidă și flexibilă pentru a acoperi nevoia de personal, mai ales dacă ești într-o criză de timp. Nu știi niciodată când își va da un angajat demisia la zi, poate din cauza anumitor probleme personale, și tu va trebui să te mobilizezi pentru înlocuirea lui. De aceea, îți recomandăm să citești totul despre leasingul de personal ca să fii la curent cu beneficiile acestui serviciu creat pentru ajutarea companiilor. 

Fă schimbări în interior

Recrutarea angajaților noi nu este singurul aspect la care trebuie să fii atent, ci trebuie să te focusezi și pe angajații tăi vechi. La locul de muncă, ei trebuie să se simtă ca acasă și nu la un loc unde să vină cu dispreț. În mod normal, fiecare angajator ar trebui să organizeze ședințe individuale cu angajații săi unde să vorbească deschis despre problemele, nevoile lor și unde ar trebui îmbunătățite anumite aspecte în activitatea de muncă. Ascultă-i, ajută-i și nu-i judeca, pentru că sănătatea mentală a angajaților tăi este crucială pentru o atmosferă bună la lucru și la calitatea muncii. De aceea este important să le oferi un pachet de beneficii pentru munca lor și pentru faptul că au ales să lucreze cu tine:

Asigurare medicală: dacă nu oferi deja asigurare medicală privată, atunci ar trebui să reconsideri această greșeală. O persoană care câștigă 2000 de lei pe lună, va plăti destul de greu consultațiile și analizele la doctori, pentru că sunt foarte scumpe. Și dacă oferi deja asigurare medicală, atunci verifică dacă în pachet sunt incluse ședințe la psiholog/psihiatru, pentru că acest lucru este crucial pentru sănătatea mentală a angajaților tăi. 

Organizează teambuilding-uri: viața nu se rezumă doar la muncă. Colegii de lucru sunt ca o a doua familie, așa că oferă-le oportunitatea de a-i cunoaște mai bine în afara mediului de lucru.

Home-office pe perioadă nedeterminată: dacă înainte nu exista în compania ta termenul de „home-office”, ci acest lucru s-a schimbat odată cu pandemia, atunci află că cel mai bine ar fi să nu elimini această activitate de muncă. Multor angajați le convine jobul de acasă, mai ales pentru cei care au copii mici. 

Care este concluzia? Concluzia este că, dacă vrei ca business-ul tău să funcționeze așa cum ar trebui și angajații tăi să lucreze cu drag, atunci schimbările trebuie să vină mai întâi din partea ta. Dacă oferi angajaților tăi un mediu de lucru plăcut, atunci ei vor fi motivați să lucreze.

Sursa foto: Pexels.com 

 

Leave a Response