|sâmbătă, iunie 25, 2022
  • Follow Us!

Înregistrarea în SPV devine obligatorie începând cu 1 martie 2022 pentru transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a organele fiscale, de către contribuabilii 

anaf-spatiul-privat-virtual

Prin O.G. nr. 11/2021 pentru modificarea privind Codul de procedură fiscală introdusă, începând cu data de organul fiscal centra intermediul Spațiului Privat Virtual. Această obligativitate revine persoanelor juridice, asocierilor și altor entități fără personalitate juridică, persoanelor fizice care desfășoară o profesie li independent ca persoane fizice autorizate, întreprinderilor individuale întreprinderilor familiale. În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediu cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, acesta să notifice contribuabilii/pl prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distan Recomandăm contribuabililor să întreprindă demersurile necesare pentru înregistrarea în Spațiul Privat Virtual, până la data de 01 mart evita eventualele efecte negative care pot apărea în situa trebuie depus într-un anumit termen, iar acest lucru se realizează fizic intermediul Spațiului Privat Virtual, cum ar fi: pierderea dreptului de de o facilitate fiscală, aplicarea unor amenzi, etc.

Reamintim faptul că Spa 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul căruia contribuabilii depun declara cereri, solicită documente, documentelor prin mediul electronic sunt economisite atât resursele contribuabililor, cât și cele ale administrației fiscale. ține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 MINISTERUL FINANȚELOR ția Națională de Administrare Fiscală Serviciul Comunicare, Relații Publice ARPC_205/09.02.2022 Înregistrarea în SPV devine obligatorie începând cu 1 martie 2022 pentru cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente de către contribuabilii care desfăşoară activităţi economice într-o formă de activitate autorizată Prin O.G. nr. 11/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală și reglementarea unor măsuri fiscale, a fost introdusă, începând cu data de 01 martie 2022, obligativitatea transmiterii la organul fiscal central a cererilor, înscrisurilor sau a altor documente prin țiului Privat Virtual. Această obligativitate revine persoanelor și altor entități fără personalitate juridică, persoanelor fizice șoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent ca persoane fizice autorizate, întreprinderilor individuale întreprinderilor familiale. ția în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distan cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare acesta să notifice contribuabilii/plătitorii cu privire la obligativitatea comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distan Recomandăm contribuabililor să întreprindă demersurile necesare pentru țiul Privat Virtual, până la data de 01 mart evita eventualele efecte negative care pot apărea în situația în care un document un anumit termen, iar acest lucru se realizează fizic țiului Privat Virtual, cum ar fi: pierderea dreptului de de o facilitate fiscală, aplicarea unor amenzi, etc.

Reamintim faptul că Spațiul Privat Virtual este un serviciu gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul căruia contribuabilii depun declara cereri, solicită documente, verifică situația fiscală proprie, etc. Prin transmiterea documentelor prin mediul electronic sunt economisite atât resursele și cele ale administrației fiscale. ține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 1/2 Înregistrarea în SPV devine obligatorie începând cu 1 martie 2022 pentru documentecătre care desfăşoară activităţi economice și completarea Legii nr. 207/2015 și reglementarea unor măsuri fiscale, a fost , obligativitatea transmiterii la l a cererilor, înscrisurilor sau a altor documente prin țiului Privat Virtual. Această obligativitate revine persoanelor și altor entități fără personalitate juridică, persoanelor fizice berală sau exercită o activitate economică în mod independent ca persoane fizice autorizate, întreprinderilor individuale și ția în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația l mijloacelor electronice de transmitere la distanță a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la nu vor fi luate în considerare, urmând ca ătitorii cu privire la obligativitatea comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanță. Recomandăm contribuabililor să întreprindă demersurile necesare pentru țiul Privat Virtual, până la data de 01 martie 2022, pentru a ția în care un document un anumit termen, iar acest lucru se realizează fizic și nu prin țiului Privat Virtual, cum ar fi: pierderea dreptului de a beneficia țiul Privat Virtual este un serviciu gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul căruia contribuabilii depun declarații, ția fiscală proprie, etc. Prin transmiterea documentelor prin mediul electronic sunt economisite atât resursele Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

Persoanele fizice sau juridice, care dețin certificate digitale calificate, pot solicita înregistrarea ca utilizatori SPV pe baza acestora, iar persoanele fizice care nu dețin un astfel de certificat, pot solicita înregistrarea pe bază de nume de utilizator și parolă. Informații suplimentare cu privire la înrolarea în Spațiul Privat Virtual se pot obține: – accesând portalul ANAF, la secțiunea ”Servicii Online” – vizionând materialele informative publicate pe www.youtube.com(pentru persoane juridice, pe baza certificatelor digitale – https://www.youtube.com/watch?v=SHXWtBP4jf4&t=3s și pentru persoane fizice, cu nume de utilizator și parolă – https://www.youtube.com/watch?v=XFQ9KJrI5v0 ) – telefonic, apelând Call Center-ul ANAF la nr. 031.403.91.60.

Serviciul comunicare, relații publice și mass media

Leave a Response