|miercuri, august 4, 2021
  • Follow Us!

Retailerul vâlcean Annabella, investiție de 700.000 euro în cel de-al treilea magazin din Călimănești 

annabella-522x350

Retailerului vâlcean Annabella a inaugurat cel de-al doilea magazin din acest an în care a investit 700.000 de euro. Magazinul a fost realizat sub conceptul A-Z.

„Acest magazin face parte dintr-un proiect mai amplu, fiind deschis în parteneriat și în aceeași incintă cu lanțul polonez de retail Pepco. Suntem încântați să îi avem drept vecini și cu siguranță că ne vom completa perfect portofoliile de produse, astfel încât să satisfacem nevoile clienților. Asocierea cu Pepco a venit drept răspuns pentru nevoile și necesitățile clienților din Călimănești și suntem încrezători că gama diversificată de produse alimentare și non-alimentare le va satisface exigențele consumatorilor”, a declarat Alexandru Jitariu, Marketing Manager Annabella, conform forbes.ro

Magazinul are o suprafață totală de 860 de metri pătrați, dintre care 670 de metri pătrați reprezintă suprafața de vânzare și pune la dispoziția clienților 12.000 de SKU-uri, atât din zona de produse alimentare, cât și nealimentare.

Retailerul Annabella deținut de soții Dorina și Dan Mutu este cel mai mare jucător din piața locală de retail în funcție de cifra de afaceri și operează în prezent 92 de magazine, situate în județele Vâlcea, Argeș și Olt.

Reprezentanții retailerului și-au propus ca până la finalul lunii august să mai deschidă încă două locații, una în zona urbană și o alta în mediul rural, obiectivul pentru 2021, fiind depășirea pragului de 100 de magazine.

Leave a Response