|sâmbătă, noiembrie 28, 2020
  • Follow Us!

Reţeaua de magazine Annabella este cea mai puternică afacere antreprenorială din retailul alimentar 

8ceo-dorina-mutu

 

Reţeaua de magazine Annabella este cea mai puternică afacere antreprenorială din retailul alimentar, cu o cifră de afaceri anul trecut de 317,5 mil. lei, plus 8%.

Retailerul Annabella are 85 de magazine deschise în judeţele Vâlcea, Argeş şi Olt, dintre care 15 au fost inaugurate doar în acest an. Planurile companiei nu se opresc aici, pariul fiind pe expansiune.

„Actualmente, lanţul de ma­ga­zine Annabella numără 85 de uni­tăţi însă ne propunem să închidem anul financiar cu 90 de magazine“, spune Dorina Mutu, cea care a cofondat afacerea în ur­mă cu mai bine de 25 de ani, alături de soţul său.

Reţeaua de magazine Annabella este cea mai puternică afacere antreprenorială din retailul ali­men­tar, cu o cifră de afaceri anul trecut de 317,5 mil. lei, în urcare cu aproape 8% faţă de 2018. Retailerul este totodată unul dintre cei mai extinşi jucători autohtoni.

„În 2019 am operat opt deschideri, două remodelări şi o închidere. Până în prezent, în 2020, am avut 15 deschideri, cinci remodelări şi o singură închidere“, adaugă Dorina Mutu.

Antreprenoarea îşi aminteşte că povestea brandului Annabella a început la patru ani după Revoluţie, cu un magazin în care se vindeau fructe şi legume şi doi oameni (Dorina Mutu şi soţul său Dan Mutu) cu ambiţii mari.

„Suntem la a doua generaţie de angajaţi ai Annabella, avem părinţi care lucrează în companie din 1994, iar copiii acestora şi-au început activitatea în ultimii ani. Ne dorim ca firmele din grupul Annabella să rămână companii 100% româneşti, născute şi crescute aici, în România.“ (zf.ro)

 

Compania ANNABELLA şi-a majorat anul trecut profitul, veniturile și afacerile comparativ cu nivelul din 2018

Conform datelor comunicate de Ministerul Finanțelor, SC Annabella SRL Râmnicu Vâlcea şi-a majorat anul trecut, profitul, veniturile și afacerile comparativ cu nivelul din 2018. Astfel, SC Annabella SRL a realizat în 2019 o cifră de afaceri de peste 317 milioane de lei, venituri totale de circa 322 milioane de lei şi un profit de 15,3 milioane de lei. La un capital social de 7,8 milioane de lei, SC Annabella SRL avea la 31 decembrie 2019 următoarele elemente de bilanţ: active circulante – 61 milioane de lei; stocuri (materiale, producţie în curs de execuţie, semifabricate, produse finite şi mărfuri) – 32 milioane de lei; creanţe – 8,3 milioane de lei şi datorii totale de 66 milioane de lei. Tipul de activitate al SC Annabella SRL, conform clasificării CAEN, era „Comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun”, iar numărul mediu de angajaţi era în cursul anului 2019 de aproape 956 de persoane.

În comparație, SC Annabella SRL a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 294 milioane de lei, venituri totale de 303 milioane de lei şi un profit de 10,8 milioane de lei. SC Annabella SRL a luat fiinţă la data de 14 decembrie 1994, iar după 26 ani de activitate, grupul de firme Annabella a ajuns să deţină patru societăţi – SC Annabella SRL (cu sectorul de comerţ cu amănuntul în magazine tip market şi supermarket), Fabrica de Conserve Râureni, SC Fralvil SA (producţia de conserve de legume şi fructe), şi SC Sere SRL Râmnicu Vâlcea (producţia de legume proaspete). Astfel, SC Annabella SRL deţine pachetul de 96% din acţiunile SC Fralvil SA şi 100% din părţile sociale al SC Sere SRL. În prezent, reţeaua de magazine sub brandul „Annabella” numără circa 80 de filiale, cu peste 60.000 de produse. Întregul holding are un personal de peste 1.800 de angajaţi, ce au urmat cursuri specializate în domeniul de activitate al companiei.

(Petre Coman)

Leave a Response